Za obiektywem tym razem stanął Liam MacCrae, fotograf z Los Angeles, znany ze współpracy ze Stussy i Stone Island. MacCrae wnosi do kampanii swój charakterystyczny styl wizualny, przedstawiając Faiyaza w naturalnej atmosferze, na tle białego planu zdjęciowego, w otoczeniu skrzyń transportowych – nawiązując tym samym do muzycznych korzeni artysty.
Brent Faiyaz prezentuje ponadczasowe, klasyczne elementy kolekcji GUESS JEANS, stworzone przy użyciu innowacyjnej technologii GUESS AIRWASHTM, takie jak klasyczna kurtka jeansowa typu trucker oraz proste jeansy G16.
"Jestem wdzięczny za tę szansę. GUESS JEANS to ponadczasowy element amerykańskiej mody i to zaszczyt być częścią tak silnego, kultowego dziedzictwa." – powiedział Brent Faiyaz.
GUESS JEANS redefiniuje klasyki garderoby, które są fundamentem dziedzictwa marki. Kolekcja męska obejmuje modele G18 Relaxed, G16 Straight, G14 Slim i G12 Skinny, natomiast w ofercie damskiej znajdują się fasony G11 Wide Leg, G05 Skinny, G06 Mom, G09 Bootcut i G08 Mid-Rise Straight. Cała linia GUESS JEANS koncentruje się wokół denimu GUESS AIRWASHTM, będącego kluczowym elementem kolekcji.
Po premierze w 2024 roku GUESS JEANS rozszerzyło swoją obecność na rynku globalnym, otwierając pierwsze flagowe sklepy w Amsterdamie i Berlinie, a także butiki w Orio al Serio, Atenach i Kosowie. Marka zorganizowała również pop-upowe instalacje w Paryżu, Barcelonie, Mediolanie, Stambule i Warszawie. Ponadto Nicolai Marciano wprowadził GUESS JEANS na rynek indyjski we współpracy z Tata Unistore.
W 2025 roku Marciano planuje dalszą ekspansję, otwierając flagowe sklepy w Tokio oraz w rodzinnej siedzibie marki – Los Angeles. GUESS JEANS nieustannie poszerza globalną sieć talentów. Brent Faiyaz dołącza do grona kulturowych innowatorów, takich jak Beabadoobee, Kai-Isaiah Jamal, Gene Gallagher, Iris Law i Trent Alexander-Arnold, stając się nową twarzą marki.

i

i