9 kwietnia 2024 roku w Nobu Hotel Fundacja Badaj się regularnie przy wsparciu partnerów: Royal Clinic, Znanylekarz oraz DNA Groupzainaugurowała kampanię II edycji kampanii Badaj się regularnie. Kampanię promuje i nagłaśnia sesja zdjęciowa oraz spot z udziałemgwiazd, które bezinteresownie wsparły tę inicjatywę, zostając jej ambasadorami. Kampanię pod hasłem “Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie” promują: Edyta Herbuś, Aleksandra Popławska, Julia Kamińska, Mikołaj Roznerski, Jan Kliment oraz Tomasz Ciachorowski. Każda z gwiazd wyraziła swoje wsparcie dla idei dbania o zdrowie poprzez regularne badania profilaktyczne.
"Nie da się żyć pełną piersią i robić fantastycznychrzeczy, nie dbając o swoje zdrowie. Zdarza nam się niestety o tym zapominać. Jeśli w pierwszej kolejności nie zadbamy o siebie, to nasze ciało zacznie się buntować i wtedy może być już za późno. Regularne badania mogą nam w tym pomóc. Dlatego jako ambasadorka kampanii „Badaj się regularnie”, z przyjemnością będę o tym przypominać. Najczęściej, jak się da. Dbajmy o siebie regularnie”, mówi Edyta Herbuś, ambasadorka II edycji kampanii Badaj się regularnie.
“Dzięki tej kampanii chcemy zachęcić ludzi do podejmowania regularnych działań profilaktycznych. Nawet najmniejsze działania mogą mieć ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. W końcu dbanie o zdrowie to najlepsza inwestycja. Liczę, że ta kampania będzie inspiracją dla wielu osób, które odkładają takie decyzje na później. Nie warto!”, mówi Tomasz Ciachorowski, ambasador II edycji kampanii Badaj się regularnie.
Spot promocyjny, w którym udział wzięli artyści, będzie emitowany w najważniejszych mediach oraz platformach internetowych. Fundacja Badaj się Regularnie liczy na pozytywny odbiór kampanii Badaj się regularnie i zachęca społeczeństwo do aktywnegouczestnictwa w dbaniu o swoje zdrowie.