Kolekcja Giselle, zaprezentowana premierowo 26 października w warszawskim salonie Goldenmark, to biżuteria premium stworzona specjalnie dla miłośniczek unikalnego i wyrafinowanego designu. Wzory biżuterii wyraźnie nawiązują do motywu monety, dlatego też dominujący kształt kolekcji to koło, z elementami charakterystycznymi dla bilonu, takimi jak rant, tłoczenia i otoki.
Zobacz także: O te kosmetyki "zabijają" się na świecie. Działają jak luksusowe specyfiki, a dla Polek są na wyciągnięcie ręki
Najważniejszym motywem kolekcji Giselle jest jednak wizerunek gazeli, obecny na rewersie Krugerranda. Autorska ikona gazeli jest wiodącym i charakterystycznym elementem, powtarzanym w poszczególnych wzorach kolekcji. Symbolika gazeli znakomicie oddaje esencję współczesnych kobiet - silnych, niezależnych i pewnych siebie i do takich właśnie kierowana jest kolekcja. - Projektując kolekcję dla Goldenmark, od samego początku wiedziałam, że biżuteria musi czerpać inspirację z Krugerranda. Jednak to motyw gazeli, z jej zwinnością i przenikliwością, który stanowi dla mnie synonim współczesnej kobiety, był kluczowym elementem całego projektu - wyjaśnia swoje inspiracje Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.
O kolekcji:
Kolekcja Gisell, pozycjonowana w segmencie premium, składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.