Po udanym, pierwszym etapie modernizacji, prace budowlane wchodzą – zgodnie z planem – w drugi etap, który wymaga tymczasowego zamknięcia sklepu. Odnowiony sklep UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie ponownie otwarty jesienią 2025 roku, oferując swoim klientem pełen asortyment LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt. Powierzchnia sprzedażowa zwiększy się z 800 m² do 1420 m².
Do tego czasu marka zaprasza klientów do UNIQLO Arkadia, znajdującego się w centrum handlowym Westfield Arkadia, oraz na stronę sklepu internetowego: https://www.uniqlo.com/eu-pl/en/. UNIQLO Arkadia oferuje pełen asortyment LifeWear, w tym ulubione produkty, takie jak koszule z 100% lnu premium oraz lekkie i wygodne topy z wbudowanym biustonoszem, z różnych materiałów i w szerokiej gamie kolorystycznej.
Aby uczcić tętniącą życiem kulturę Warszawy, UNIQLO nawiązało współpracę z legendarnymi klubami jazzowymi – SPATiF i Weles, tworząc ekskluzywne, limitowane wzory do wykorzystania na t-shirtach i torbach UNIQLO. Będą one dostępne poprzez usługę UTme!, która pozwala klientom spersonalizować produkty marki w kilka minut.

i