Każda nasza decyzja – także pielęgnacyjna – nie pozostaje obojętna dla środowiska naturalnego. Ślad ekologiczny, który pozostawia po sobie każdy z nas jest coraz większy. Dokonując niewielkich zmian w codziennym życiu możemy przyczynić się do wielkich rzeczy. tołpa.® pure trends w pełni wykorzystuje potencjał naturalnych składników aktywnych dla piękna skóry. W linii znajdziemy składniki, które są doceniane od bardzo dawna w kosmetologii czy w ajurwedzie, a także te polecane przez specjalistów od zdrowego odżywiania. Czyste, przebadane alergologicznie receptury gwarantują bezpieczeństwo nawet dla bardzo wrażliwej skóry.
Zobacz także: Czas na usta! Maksymalne powiększenie i efekt glow
ONE PLANET, ONE CHANCE
Przed społeczeństwem stoi 5 wyzwań środowiskowych, które będą miały bezpośredni wpływ na przyszłość planety:
- #1 PRODUKCJA ODPADÓW – w tym problem odpadów z plastiku, których rozkład trwa wiele pokoleń
- #2 JAKOŚĆ POWIETRZA – rosnące zanieczyszczenie powietrza substancjami szkodliwymi dla zdrowia
- #3 KRYZYS WODNY – kurczące się zasoby słodkiej wody
- #4 KATASTROFA KLIMATYCZNA – wzrost temperatury atmosfery wynikający z emisji gazów cieplarnianych
- #5 KATASTROFA ŚRODOWISKOWA – degradacja środowiska, zubożenie bioróżnorodności i zniszczenie ekosystemów
PIĘKNA SKÓRA, CZYSTE SUMIENIE
Linia tołpa.® pure trends to pielęgnacja, która dzień po dniu przyczynia się dla urody, bez szkody dla środowiska:
- #minimum 95% składników pochodzenia naturalnego – bez parabenów, SLS-ów, silikonów, sztucznych barwników
- #przyjazne dla wegan –kosmetyki nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego
- #nie testowane na zwierzętach - żadne zwierzaki nie cierpiały przy ich powstawaniu
- #niebarwione opakowania pochodzące z recyklingu - słoik, butelka z odnawialnych materiałów, karton z makulatury
- #lżejsze zamknięcia tubek - 2 produkty lżejsze aż o 33% od standardowych
- #materiał etykiety z trzciny cukrowej - 95% z etanolu z trzciny cukrowej z certyfikatem „I AM GREEN”
tołpa.® pure trends super fruits
Linia pure trends super fruits dla skóry, która potrzebuje intensywnego nawilżenia i rozświetlenia. Inspirowana składnikami z nurtu super food, które pomagają odzyskać naturalne piękno, eliminując szary koloryt skóry i objawy jej zmęczenia . Te silne antyoksydanty neutralizują wolne rodniki, a skóra odzyskuje zdrowy koloryt i elastyczność.
Elżbieta Denes, kierownik działu rozwoju formulacji TORF Corporation stwierdza, że tołpa.® pure trends to linia, która z jednej strony podąża za trendami kosmetycznymi, ale jednak z wielką uważnością przygląda się również wpływowi każdego elementu kosmetyku na naszą planetę. „Trendy wykorzystane w recepturach to przede wszystkim czyste składy zgodnie ze strategią marki tołpa.®, ale i wykorzystanie naturalnych składników kojarzonych ze zdrowym odżywianiem, czyli „superfoods”. To co jemy, co dobre dla naszego organizmu, dzięki zawartość witamin, minerałów czy kwasów omega 3,6 i 9 jest też idealne dla naszej skóry. Dlatego też w linii korzystamy z borówki o antyoksydacyjnym działaniu, bogactwie witaminy C z maliny i róży czy też nowości - banana. Zależało nam, aby nowe produkty z linii tołpa.® pure trends happy mood z kwiatem bananowca i nie tak oczywistym zapachem banana sprawiały, że z radością witamy dzień. Wraz z Ewą Nowak, Managerem Produktu, zależało nam, aby stworzyć kosmetyki o kolorze i zapachu świeżo rozgniecionego owocu banana. Oprócz zapachu warto zwrócić uwagę na zaskakujące konsystencje: mgiełka, suflet, olejkowe serum. Takie receptury to nie tylko bezpieczeństwo i skuteczność, ale dobre samopoczucie i bananowy uśmiech przez cały dzień.”