Wielkoformatowe ultra-nowoczesne concept story
– Projekt tych salonów to ukłon w kierunku świata fashion. Koncept stworzyliśmy z myślą o modowych pasjonatach. Jest odważny, z bardzo oryginalnymi elementami ekspozycji, minimalistyczny, jednocześnie klasyczny i ultra-nowoczesny - tak jak Vistula w swojej nowej odsłonie, zgodnej z aktualną strategią marki– mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment odzieżowy.
Pierwszy concept store Vistula został właśnie otwarty w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Jako kolejni z ofertą marki w podobnych wnętrzach zapoznają się klienci galerii Bonarka, Posnania i Wroclavia.
W zgodzie ze strategią i wartościami
Niezależnie od wariantu, nowe aranżacje salonów Vistula pozwolą na pełniejszą i lepszą prezentację kolekcji damskiej, która w perspektywie 2025 roku ma mieć ok 15% udział w sprzedaży marki. Dlatego w nowym koncepcie ponad 1/3 powierzchni sklepu przeznaczona została dla klientek marki i kobiecej części kolekcji. Z myślą o niej powstała także odrębna strefa przymierzalni, która umożliwia wygodne dopasowanie ubrań.