Vistula

i

Autor: Materiały prasowe Vistula

Duże zmiany w sieci Vistula. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów.

Vistula, największa marka z portfolio odzieżowego Grupy VRG, ruszyła z dużymi zmianami w sieci stacjonarnej w całej Polsce. Marka wdraża nowy design we wszystkich świeżo otwieranych, jak i modernizowanych sklepach. W zależności od lokalizacji, klienci odwiedzą wielkopowierzchniowe, nowoczesne concept story, albo odważne, minimalistyczne salony

Wielkoformatowe ultra-nowoczesne concept story

– Projekt tych salonów to ukłon w kierunku świata fashion. Koncept stworzyliśmy z myślą o modowych pasjonatach. Jest odważny, z bardzo oryginalnymi elementami ekspozycji, minimalistyczny, jednocześnie klasyczny i ultra-nowoczesny - tak jak Vistula w swojej nowej odsłonie, zgodnej z aktualną strategią marki– mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment odzieżowy.

Zobacz także: Tylko silne i prawdziwie wybitne osoby zauważą to na tym obrazku. Psychologiczny test obrazkowy zdradzi, czy masz w sobie wyjątkowy pierwiastek

Pierwszy concept store Vistula został właśnie otwarty w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Jako kolejni z ofertą marki w podobnych wnętrzach zapoznają się klienci galerii Bonarka, Posnania i Wroclavia.

W zgodzie ze strategią i wartościami

Niezależnie od wariantu, nowe aranżacje salonów Vistula pozwolą na pełniejszą i lepszą prezentację kolekcji damskiej, która w perspektywie 2025 roku ma mieć ok 15% udział w sprzedaży marki. Dlatego w nowym koncepcie ponad 1/3 powierzchni sklepu przeznaczona została dla klientek marki i kobiecej części kolekcji. Z myślą o niej powstała także odrębna strefa przymierzalni, która umożliwia wygodne dopasowanie ubrań. 

Vistula

i

Autor: Materiały prasowe Vistula
Vistula

i

Autor: Materiały prasowe Vistula
Lampy z duszą. Radosław Nakonowski daje industrialnym perełkom drugie życie

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają