Gap

i

Autor: materiał prasowy Gap

Strefa mody

GAP wraz z marką DÔEN tworzy limitowaną kolekcję celebrującą kobiecość

Gap nawiązał współpracę z kalifornijską marką odzieżową DÔEN nad kolekcją odzieży i akcesoriów dla kobiet i dzieci, Kolekcja łączy ulubione produkty Gap i DÔEN oraz kalifornijskie klasyki, podkreślające indywidualność i kobiecość.

“Gap współpracuje z markami, które opowiadają się za oryginalnością i wykorzystują modę jako potężną formę wyrażania siebie” – mówi Mark Breitbard, prezes i dyrektor generalny Gap.

„Nasza współpraca z DÔEN celebruje kobiecą estetykę ożywioną za pomocą naszych ulubionych elementów. Nie mogę się doczekać, aż powitam fanów DÔEN w rodzinie Gap, aby mogli poznać nasz produkt w nowy, świeży sposób”.

Zobacz także: Pielęgnacja skóry głowy – dlaczego warto i jak to działa?

Kolekcja, składająca się z 51 elementów, została ożywiona kobiecym podejściem DÔEN do kultowych produktów marki Gap, zakorzenionych w denimie i kolorze khaki. Asortyment obejmuje zestawy matchy-matchy, sukienki, dżinsy, topy pasujące do spódnic, odzież dzienną i akcesoria w kwiatowy print zwiewne fasony. Kolekcja jest dostępna w tych samych wersjach kolorystycznych, z tymi samymi nadrukami oraz w tym samym stylu zarówno dla dorosłych jak i w rozmiarach dla dziecięcych i dla niemowląt.

„ Ponadczasowy i kultowy charakter marki Gap jest niezwykle inspirujący zarówno dla Katherine, jak i dla mnie” – mówi Margaret Kleveland, współzałożycielka i dyrektor generalna DÔEN. „Jako dzieci nosiliśmy tę markę bez przerwy, a teraz ubieramy nasze maluchy w ich ponadczasowe rzeczy, które nigdy nie wychodzą z mody”.

„To było marzenie, aby obejrzeć nasze kolekcje, zakorzenione w nostalgii i kobiecości, widziane na nowo przez klasyczny obiektyw Gap” – dodaje Katherine Kleveland, współzałożycielka i CCO DÔEN. „Podobnie jak w przypadku wszystkich naszych projektów DÔEN, elementy powstałe w ramach współpracy zostały zaprojektowane tak, aby można je było kochać, nosić i przekazywać dalej – jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z Gapi możliwością wyjścia z ofertą do zaangażowanej społeczności globalnej”.

W kampanii uczestniczy dumna mama i modelka Lily Aldridge, jej siostra, modelka i piosenkarka Ruby Aldridge, a także 11-letnie siostry bliźniaczki Levia i Zahar. Zdjęcia i towarzyszący im film z kampanii, wykonane przez Dana Martensena, przedstawiają zabawne chwile między siostrami, które cenią sobie swobodę wyrażania siebie poprzez osobisty styl. Lily i Ruby doskonale ukazują piękno i siłę siostrzeństwa, łącząc je poprzez różnice i podobieństwa, które je łączą.

Gap

i

Autor: materiał prasowy Gap
Gap

i

Autor: materiał prasowy Gap
Gap

i

Autor: materiał prasowy Gap
Tak było na targach Vivelo w Warszawie! „Nie spodziewałam się, że będzie tak super!”

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają