Od 2023 roku GUESS JEANS realizuje serię globalnych projektów we współpracy z VERDY’m, organizując wydarzenia w Paryżu, Hongkongu, Japonii i Osace. W 2025 roku Nicolai Marciano umacnia relację marki z tym wszechstronnym artystą, oficjalnie witając go w rodzinie GUESS JEANS.
„Cieszę się, że będę pracować z GUESS JEANS i moim dobrym przyjacielem Nicolaiem. Zawsze doceniałem, ile pasji on i jego rodzina włożyli w tę markę. GUESS ma niesamowicie bogatą historię i kulturę, a ja cieszę się, że mogę być jej częścią”. – VERDY.
Po wprowadzeniu marki na rynek w 2024 r. Nicolai Marciano nadzorował globalne aktywacje, otworzył flagowe sklepy w Amsterdamie i Berlinie oraz przewodził ekspansji marki w Indiach, poprzez współpracę z Tata Unistore. Ogłoszenie partnerstwa artystycznego z VERDY’m to kolejny krok w globalnej ewolucji GUESS JEANS, który łączy rozwój rynkowy z kulturalnym i artystycznym dorobkiem marki.
„Miałem przyjemność poznać VERDY’ego i zaprzyjaźnić się z nim na przestrzeni lat. Zawsze podziwiałem jego życzliwość i umiejętność wprowadzania zabawy i lekkości do każdego projektu, którego się podejmuje. W związku z dużą zmianą naszej strategii w Japonii, która teraz koncentruje się na GUESS JEANS, byłem przekonany, że VERDY powinien stać się częścią tego ekscytującego, nowego rozdziału." – Nicolai Marciano.
Jako pionier japońskiej sceny kreatywnej, VERDY ma za zadanie wzbogacić i na nowo zdefiniować uniwersum GUESS JEANS. Nawiązanie współpracy to zapowiedź kolejnego etapu w strategii ekspansji marki na rynku japońskim.
Imponujące portfolio VERDY’ego obejmuje kultowe projekty, takie jak „Girls Don't Cry" i „Wasted Youth", a także jego ukochane postaci – Vick i Visty. W swoim dorobku ma współprace z takimi globalnymi markami, jak Nike, Human Made, Kenzo, Beats by Dre, McDonald's, Instagram i Dover Street Market. Pełnił także funkcję dyrektora artystycznego podczas ComplexCon Long Beach 2022, ComplexCon Hongkong 2024 oraz trasy koncertowej "Born Pink" K-popowego zespołu Blackpink.
Dołączenie VERDY’ego do kreatywnego świata marki jest odzwierciedleniem zaangażowania GUESS JEANS w promowanie innowacji i wschodzących talentów, kształtujących modę, sztukę, muzykę i kulturę, Współpraca ta poprzedza długo wyczekiwane otwarcie flagowych sklepów GUESS JEANS w Tokio i Los Angeles, łącząc wpływy obu miast i przygotowując grunt pod przyszłe działania firmy.

i