GUESS JEANS

i

Autor: materiały prasowe GUESS JEANS

Strefa mody

GUESS JEANS prezentuje przyszłość denimu na Pitti Uomo 107

GUESS JEANS powraca na targi Pitti Uomo, już po raz trzeci przejmując tętniącą historią Florencję. Od serca wydarzenia w Fortezza da Basso po witryny sklepu Rinascente, GUESS JEANS prezentuje nowy rozdział denimu – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Od czasu wprowadzenia na rynek pierwszych jeansów stonewashed w 1981 roku, GUESS JEANS pozostaje liderem w tworzeniu kultowych klasyków denimu. Marka, której twórcą jest Nicolai Marciano – obecnie Chief New Business Development Officer GUESS JEANS – wyznacza nowe standardy  w modzie jeansowej, wykorzystując odpowiedzialne procesy produkcji, oparte na innowacyjnej technologii GUESS AIRWASH™, opracowanej we współpracy z firmą Jeanologia. Po raz pierwszy metoda ta została zaprezentowana w styczniu ubiegłego roku podczas Pitti Uomo 105. GUESS AIRWASH™ zastępuje tradycyjnie stosowany pumeks powietrzem i wodą, umożliwiając ekologiczną produkcję denimu, bez rezygnacji z charakterystycznego vintage'owego wykończenia GUESS JEANS.

W 2025 roku GUESS JEANS zaprosi uczestników prestiżowego wydarzenia modowego oraz przechodniów do zapoznania się z procesem GUESS AIRWASH™ za pośrednictwem instalacji w witrynach sklepu Rinascente we Florencji, na eleganckim Piazza della Repubblica (wystawa odbędzie się w dniach 14 stycznia – 3 lutego). Latem ubiegłego roku technologia ta została zaprezentowana w Rinascente w Mediolanie. GUESS JEANS kontynuuje swoją strategiczną ekspansję, otwierając tymczasowy sklep w Rinascente, po sukcesach związanych z inauguracją pierwszych flagowych sklepów w Amsterdamie i Berlinie. Marka pragnie przybliżyć europejskim klientom klimat kalifornijskich krajobrazów oraz amerykańską estetykę Dzikiego Zachodu, które 40 lat temu zainspirowały braci Marciano. Florencja jest dla rodziny GUESS miejscem o szczególnym znaczeniu – w 1994 roku otwarto tam pierwszy europejski sklep marki, zaledwie rok po założeniu GUESS Europe.

Działania GUESS JEANS w Florencji obejmą również showroom w Fortezza da Basso (14–17 stycznia) oraz imprezę w Stazione Leopolda, podczas której wystąpią DJ Hiver, DJ Tennis i Francesco Del Garda (15 stycznia). Zrównoważony futuryzm marki GUESS JEANS ewoluuje wraz z jej globalną społecznością, która ceni estetykę produktów tak samo, jak wartości stojące za ich produkcją.

W pierwszym roku od swojej premiery, za którą odpowiadał Nicolai Marciano, marka zaprezentowała inauguracyjną kampanię reklamową, autorstwa Rafaela Pavarottiego, w której wystąpiła brytyjska aktorka i modelka Iris Law u boku piłkarza Liverpool FC i reprezentacji Anglii - Trenta Alexandra Arnolda.

W 2024 roku marka dynamicznie rozwijała swoją globalną obecność, otwierając pierwsze flagowe sklepy w Amsterdamie i Berlinie oraz kolejne lokalizacje w Orio al Serio, Atenach i Kosowie. GUESS JEANS organizował także pop-upy w Paryżu, Barcelonie, Mediolanie, Stambule i Warszawie, a także po raz trzeci pojawił się na festiwalu Coachella.

W 2025 roku Nicolai Marciano planuje dalszy rozwój marki. Otwarcie nowych flagowych sklepów planowane jest w Tokio oraz jego rodzinnym Los Angeles. Kolejne kroki to powrót na Coachellę oraz otwarcia w Polsce i Dubaju.

GUESS JEANS

i

Autor: materiały prasowe GUESS JEANS
GUESS JEANS

i

Autor: materiały prasowe GUESS JEANS
GUESS JEANS

i

Autor: materiały prasowe GUESS JEANS

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki