Zdjęcia do kampanii, wykonane przez uznaną fotografkę Nimę Benati, która od wielu lat współpracuje z GUESS, przedstawiają Georginę w serii wyjątkowych stylizacji. Sesja idealnie uchwyciła promienną osobowość modelki i wizję marki, łącząc świąteczny glamour z ponadczasową kobiecością i elegancją.
Pełna mocy, wyrafinowania i dopracowana w każdym detalu kampania, prezentuje Georginę w kluczowych elementach kolekcji Holiday. W sfotografowanych stylizacjach wyróżniają się: luksusowy, sięgający kostek, zimowy płaszcz z szerokim kołnierzem i paskiem, kozaki za kolano ze zwierzęcym nadrukiem, efektowna, puszysta kurtka, jedwabna sukienka z drapieżnym motywem, szpilki, a także dopasowane torebki i akcesoria. Seria kolorowych i czarno-białych zdjęć cechuje się minimalistycznym, lecz ciepłym klimatem, który podkreśla magiczny blask sezonu.
Georgina Rodriguez, która wielokrotnie reprezentowała markę w różnych kampaniach, jest uosobieniem boskiej figury w świecie mody oraz ideału GUESS, jakim jest „kobiecość w najczystszej formie”. Jej wpływ wykracza daleko poza wybieg. Serca fanów na całym świecie zdobyła za sprawą występu w popularnym serialu Netflixa - I Am Georgina. Trzeci sezon, którego premiera odbyła się we wrześniu, zawiera ekskluzywne materiały zza kulis sesji zdjęciowej dla GUESS.
Paul Marciano, Chief Creative Officer of GUESS?, Inc., podkreśla silną i trwałą współpracę zarówno z Georginą, jak i Nimą: „Georgina idealnie ucieleśnia ducha kobiety GUESS — jej piękno, pewność siebie i elegancja sprawiają, że jest doskonałą twarzą naszej marki. Praca z nią przez lata była wspaniałym doświadczeniem, a nowa kampania ponownie ukazuje jej wyjątkowy styl i istotę naszej marki. Jesteśmy również podekscytowani ponowną współpracą z Nimą Benati, której artystyczna wizja i niezwykły talent sprawiły, że zdjęcia ożyły w sposób idealnie oddający esencję GUESS.”
Georgina Rodriguez komentuje: „Byłam zachwycona, gdy GUESS zaproponował mi zostanie twarzą kampanii Holiday. Praca z Nimą była niesamowita, a kolekcja jest po prostu oszałamiająca; kunszt wykonania i design tych ubrań sprawiły, że czułam się bardzo glamour i jednocześnie swobodnie we własnej skórze. To prawdziwy zaszczyt być częścią rodziny GUESS, i jestem absolutnie podekscytowana ponowną możliwością bycia GUESS Girl.”
Zdjęcia z kampanii pojawią się na łamach największych magazynów, online oraz na kanałach społecznościowych GUESS. Kolekcja Holiday 2024 będzie dostępna w sklepach stacjonarnych oraz na oficjalnej stronie GUESS od października.