Reżyserem kampanii jest Chief Creative Officer GUESS - Paul Marciano, a zdjęcia do niej wykonała znana fotografka modowa i lifestyle’owa Tatiana Gerusova. Sesja prezentuje najnowsze kolekcje GUESS i MARCIANO by GUESS: pełen blasku wybór kultowych krojów, dzianin, torebek i dodatków. Znajdziemy tu ponadczasowy motyw w kropki, jeans i zmysłowe tkaniny, które doskonale oddają luksusowy styl marki.
Zdjęcia do kampanii wykonane zostały w ekskluzywnej, zacisznej posiadłości Vereda del Cortijo w Madrycie, z zapierającymi dech w piersiach widokami na pasmo gór Sierra de Guadarrama. Lokalizacja ta idealnie wpasowuje się w nostalgiczną atmosferę lat 50. obecną na czarno-białych fotografiach.
„Po raz kolejny wybrałem Georginę Rodríguez na twarz kampanii ze względu na jej oddanie pracy, zaangażowanie i pasję do marki. Podziwiam ją także za jej wartości i stosunek do relacji rodzinnych. Fantastycznie było móc ponownie z nią współpracować. Nasza kampania jest po prostu niesamowita, a Georgina doskonale uchwyciła nastrój, który chciałem przekazać” - mówi Paul Marciano.
Zobacz także: Ma 102 lata i jest prawdziwą ikoną stylu. "Nigdy nie będę ubierać się jak babcia"
„Ponowne zaproszenie do kampanii GUESS to prawdziwy zaszczyt. Uwielbiam kolekcje tej marki, są niezwykłe i bardzo kobiece. Sesja w tak pięknej lokalizacji i w takich wyjątkowych ubraniach była dla mnie niezwykle ekscytująca. Czuję, że dodała mi mocy” - komentuje Georgina.
Kampania, której premiera odbędzie się w połowie stycznia 2024 r., prezentowana będzie w czołowych międzynarodowych magazynach o modzie i lifestyle, sklepach detalicznych GUESS i MARCIANO by GUESS, na stronie GUESS.com, platformach społecznościowych oraz nośnikach zewnętrznych.