Anthony wzbogacił kampanię o teksty własnego autorstwa. Materiały stworzone przez bohatera mają na celu zachęcenie fanów marki do swobody wyrażania siebie.„Słuchaj własnego instynktu. Ma rację. Zaufaj szalonym pomysłom – bo wcale nie są zwariowane”- stwierdza Anthony Ramos, zastanawiając się nad tym, co znaczy dla niego tytuł kampanii „Make Your Move”. „Nasze działania mogą zmieniać świat ale nigdy nie zapominajmy, skąd pochodzimy” dodaje. Ramos jest nie tylko zdobywcą nagrody Grammy® oraz nominowanym do nagrody Emmy aktorem i wokalistą. Bohater kolekcji najbardziej znany jest z podwójnej roli Johna Laurensa i Philipa Hamiltona w uznanym przez krytyków, nagrodzonym TONY Award broadwayowskim musicalu „Hamilton”. Anthony wcielił się również w rolę Usnaviego w filmie „In the Heights” Jona M. Chu – adaptacji nagrodzonego TONY musicalu Lina-Manuela Mirandy. W czerwcu 2021 r. ukazał się jego drugi album muzyczny, zatytułowany „Love and Lies”.
Zobacz także: Prosty sposób na płaski brzuch. Dodaj te składniki do wody a będzie jak deska
Kampania „Make Your Move" przedstawia kolekcję TOMMY HILFIGER na wiosnę 2022 roku, która podkreśla kultowe DNA marki i charakterystyczne elementy stylu preppy. Anthony prezentuje unowocześniony, a zarazem klasyczny koledżowy styl. Kontynuując ambitną misję zrównoważonego rozwoju – by tworzyć modę, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich – kolekcja TOMMY HILFIGER na wiosnę 2022 r. powstała przy użyciu przyjaznych środowisku metod i materiałów. Dostępna jest na stronie tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie oraz u wybranych partnerów hurtowych. Przyjaciele i fani marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą hasztagów #TommyHilfiger i #MakeYourMove oraz profili @TommyHilfiger i @AnthonyRamosOfficial.
Źródło: materiały prasowe