Zaawansowane technologie w domowej pielęgnacji
Marka FOREO zasłynęła z produkcji zaawansowanych urządzeń z kategorii beauty-tech, które ułatwiają codzienne dbanie o cerę i oferują “całościowy zabieg na twarz” w zaledwie 6 minut. Od wprowadzenia na rynek kultowej już LUNY - szczoteczki sonicznej i masażera anti-aging w jednym, FOREO sprzedaje swoje produkty na całym świecie co 10 sekund. Pomimo globalnej pandemii koronawirusa marka może pochwalić się 30 proc. wzrostem sprzedaży online, tłumacząc to zwiększonym zainteresowaniem domową pielęgnacją w czasie lockdownu i potrzebą używania profesjonalnych rozwiązań bez konieczności odwiedzania gabinetów medycyny estetycznej. Nic więc dziwnego, że urządzenia FOREO przez wiele osób uważane są za gadżet roku. Na forach i serwisach poświęconych tematyce kosmetycznej można znaleźć dziesiątki recenzji i poleceń od zadowolonych klientów, którzy twierdzą, że dzięki urządzeniom wreszcie osiągnęli upragniony “glow” skóry. W zaledwie 8 lat marka przeszła drogę od startupu do wielo-milionowego biznesu, wciąż udoskonalając produkty i wprowadzając przełomowe rozwiązania, takie jak UFO 2 czy BEAR - ujędrniający zabieg mikroprądami, zamknięty w małym urządzeniu, kształtem przypominającym misia. Fani i fanki marki, w tym gwiazdy znane z pierwszych stron gazet - jak Rita Ora, Miley Cyrus czy Jessica Alba - zapewniają, że efekty działania urządzeń widoczne są gołym okiem, już po 1. użyciu.
Dzisiaj, FOREO jest dostępne w ponad 80 krajach, zatrudnia 3,000 pracowników i ma 30 milionów klientów na całym świecie. W tym miesiącu obchodzi swoje ósme urodziny. Z tej okazji na stronie foreo.com przez cały lipiec dostępne są rabaty na bestsellerowe produkty, a marka testuje również opcje sprzedaży livestream.Zakupy na żywo, czyli livestream e-commerce to stosunkowo nowy trend, który przyciąga coraz więcej osób. Nic więc dziwnego, że przekonują się do niego marki, które chcą być jak najbliżej klienta. Dzięki takim rozwiązaniom możemy zajrzeć “za kulisy” i dowiedzieć się jeszcze więcej o produktach, które nas interesują. Zakupy na żywo w FOREO, czyli “SkinposiTVty” odbywają się co piątek na wszystkich globalnych kanałach social media marki.