Bimba Y Lola

i

Autor: materiały prasowe Bimba Y Lola

Strefa mody

Ikoniczna torba Chihuahua w nowej odsłonie

Torba Chihuahua została na nowo zinterpretowana i stała się po raz kolejny głównym bohaterem kampanii BIMBA Y LOLA tej jesieni i zimy. Jej skórzany design wyróżnia się swobodnymi formami i gładkimi powierzchniami. W kolekcji znajdują się różnorodne modele – od shopperów, przez torby typu bucket, aż po nowe, kompaktowe wersje mini

Tkanina gabardynowa, czyli specjalny rodzaj tkaniny o skośnym splocie, który sprawia, że jest ona wyjątkowo trwała i odporna na zużycie, dołącza do kolekcji, łącząc wytrzymałość, komfort i funkcjonalność. Odcienie ziemi i akcenty żółci tworzą paletę kolorów, która na nowo definiuje standardy jesieni i zimy.

Zobacz także: To Twój najlepszy przyjaciel w makijażu. Wygładza i przedłuża trwałość make-upu

Kolekcja nabiera wyjątkowego charakteru dzięki nowym zawieszkom BIMBA Y LOLA. Te akcesoria przekształcają się w doświadczenie stylu, gdzie każda torba jest przedstawiana jako klasyk w nieustannej ewolucji, dostosowując się do osobowości osoby, która ją nosi.

W tym sezonie, BIMBA Y LOLA rzuca wyzwanie prostocie i innowacji, jednocześnie kontynuując eksplorację i zabawę z granicami kreatywności i designu. Zdolność do sprawiania, że złożone wygląda na proste.Kampania, sfotografowana przez niemiecką fotografkę Larissę Hofmann i z udziałem ikonicznej hiszpańskiej modelki Mariny Perez, łączy w sobie elegancję i lekkość.

  • Credits:
  • Model: Marina Pérez
  • Photographer: Larissa Hofmann
Bimba Y Lola

i

Autor: materiały prasowe Bimba Y Lola
Bimba Y Lola

i

Autor: materiały prasowe Bimba Y Lola
Bimba Y Lola

i

Autor: materiały prasowe Bimba Y Lola
Barbara Schett o Idze Świątek przed US Open

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają