Bogata gama produktów Regatta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od fanów wędrówek i poszukiwaczy przygód, po aktywne rodziny i miłośników spacerów z psami. Wszystko po to, by spędzając czas na świeżym powietrzu, móc cieszyć się bardziej radosnym i zdrowym stylem życia.
Zobacz także: Te znaki zodiaku wrócą do swoich byłych! Seks z eks, a wszystkiemu winny jest... Merkury
Marka zdobyła grono wiernych fanów na całym świecie, którzy wspólnie z nią każdego dnia rozpoczynają nową, własną przygodę. Regatta jest obecna w ponad 80 krajach na całym świecie. W Polsce, gdzie znajduje się centrala firmy na Europę Środkowo-Wschodnią, marka istnieje od 2011 roku i jest dostępna w sklepach własnych, stronie www.regatta.pl, w specjalistycznych sklepach outdoorowych, a także w stacjonarnych i internetowych sklepach multibrandowych. Od 2012 roku Regatta Group jest częścią Inicjatywy Etycznego Handlu – stowarzyszenia właścicieli marek zaangażowanego w poprawę warunków życia pracowników wielu branż.
Dowodem na środowiskowe zaangażowanie firmy jest jej tegoroczna kolekcja, z odzieżą i plecakami wykonanymi z materiałów z recyklingu i bawełny ze zrównoważonych upraw.
Źródło: Materiały prasowe