Co zatem definiuje nas jako jednostki? Czas na trzeci rozdział kampanii pod hasłem:
VISTULA ON THE GO. Find what defines you.
Back to business rozumiany jest tutaj szerzej jako powrót do walki o swoje przekonania, potrzeby i marzenia. Determinacja w dążeniu do celu i zaciekawienie nieznanym zderzają się z przestrzenią biurową. Surowość jej wnętrz zostaje przełamana swobodą ekspresji i nutą prowokacji w duchu office rebel attitude, które sprawdza się również w – będącym codziennością sporej części z nas – home office. Vistula dostrzega zmiany w przyzwyczajeniach swoich klientów i stawia na większą elastyczność oraz wygodę. Marka zadbała więc o klasyczne back to office, ale – w myśl hasła Set your rules – na własnych zasadach klientki i klienta: w wersji casual lub formal.
Kolekcja oferuje różne elementy eleganckiego ubioru dla kobiet i mężczyzn. W męskiej części znajdują się między innymi wyprodukowane w Polsce: gładki trzyczęściowy garnitur w wełnie Super 110’s, klasyczny garnitur w jasnej, beżowo-brązowej kracie oraz strukturalna marynarka z mieszanki wełny i jedwabiu. Koszula w tonalny, diagonalny splot z powodzeniem daje się połączyć z basicowym golfem w wełnie Merino Extra Fine czy dzianinowym swetrem ze stójką. Całość dopełnią wygodne bawełniane spodnie chino oraz skórzane sztyblety.
Damska odsłona to przede wszystkim zróżnicowane w kroju i wzorach zestawy garniturowe: marynarka dopasowana, minimalistyczna i bez wyłogów albo bardziej oversize’owa, cygaretki lub spodnie z szerszą nogawką. W kolekcji nie może także zabraknąć sukienki o dłuższym marynarkowym kroju. Całość podbija charakterystyczna pepita. Stylizacje uzupełniają długi płaszcz o szlafrokowym kroju z domieszką wełny przewiązany paskiem, skórzane buty na słupku i klasyczna torebka typu city bag.