Breuninger od początku istnienia wyznacza trendy w modzie i stylu życia oraz stawia na rozwój sprzedaży wielokanałowej. Na BREUNINGER.COM dostęp do marek luksusowych i premium jest na wyciągnięcie ręki. Rozszerzenie metody wysyłki o InPost jest dla wielu Klientów dużym udogodnieniem. Możliwość odbioru swojego zamówienia w dowolnym momencie z paczkomatu jest dla wielu z nich często czynnikiem warunkującym zakupy w danym miejscu.
Zobacz także: Kultowa, rumuńska marka otwiera pierwszy sklep w Polsce. Mają setki sklepów na całym świecie. Gdzie i kiedy otwarcie?
„Cieszę się niezmiernie, że możemy rozszerzać nasz serwis w odpowiedzi na potrzeby klientów i dostarczać doświadczenia oczekiwane na lokalnych rynkach, w tym w Polsce. Współpraca z Inpost w Polsce jest ważnym elementem naszej strategii międzynarodowego wzrostu i lokalizacji sklepu Breuninger.com. Przez ostatnie 3 lata Breuninger.com stał się istotnym graczem w segmencie mody luksusowej w Polsce, nie poprzestajemy na tym ale zwiększamy nasze wysiłki i planujemy dalszy intensywny rozwój” – podsumowuje współpracę Marcin Winkler, General Manager CEE, Benelux, SE w Breuninger
Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Breuninger prowadzi sprzedaż online w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a także na nowych rynkach: Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Luxemburgu, Polsce i we Włoszech. Sklep internetowy BREUNINGER.COM odwiedzany jest przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium