Converse

i

Autor: materiały prasowe Converse

Strefa mody

Kampania “Love, Chuck” marki Converse, poświęcona legendarnemu modelowi Chuck Taylor, to wyraz miłości złożony historii, wspólnocie i każdemu oraz każdej z nas

Converse to marka, z którą każdy ma swoją własną historię. Kampania “Love, Chuck” poświęcona kultowemu modelowi, od którego wszystko się zaczęło, łączy globalny rozmach z lokalnymi historiami i doświadczeniami, aby opowiedzieć historię miłosną Chucka na całym świecie. W kampanię zaangażowani będą ambasadorzy marki, m.in. ogromnie popularni w Polsce Charli XCX i Tyler, the Creator. “Love, Chuck” będzie mieć także swoją polską, wyjątkową odsłonę.

Chuck Taylor All Star, płócienne buty powstałe na początku XX wieku, przekształciły się w ikonę kultury, wplatając się w tkankę różnorodnych środowisk i subkultur, zdobywając ważne miejsce w sercach swoich fanów i fanek. Od ruchów muzycznych, poprzez ekspresję artystyczną, po sukcesy w skateparkach – Chuck był częścią tego wszystkiego. Dla pokoleń sportowców, artystów, muzyków i buntowników Chuck Taylor to coś więcej niż tylko but – to symbol nonkonformizmu i zaufany towarzysz na krętych drogach szukania własnej tożsamości.

Od koszykarzy po surferów, od hip-hopowców po indie rockerów, od rynków w Marakeszu po ulice Warszawy czy Seulu – każda społeczność, ty i ja nasyciliśmy Chucka Taylora swoim własnym, odrębnym duchem, przekształcając go w potężny symbol tożsamości i przynależności. Ta emocjonalna więź nawiązana z Chuckiem jest zakorzeniona w zdolności Converse do przekraczania stereotypów i przemawiania do czegoś głębszego – poczucia wspólnoty wartości i doświadczeń.

Dla wielu Chuck Taylor jest nostalgiczną furtką do wspomnień młodzieńczego buntu, etosu niczym nieposkromionej twórczości i dreszczu emocji związanych z odnalezieniem własnego głosu. Skromny design i egalitarna dostępność zachęcają użytkowników do rzutowania na płótno własnych historii, wartości i estetyki. W rezultacie Chuck Taylor stał się intymnym powiernikiem, namacalnym łącznikiem z momentami, które nas definiują – pierwszym gitarowym riffem, pierwszym protestem, pierwszym pocałunkiem. Wyblakłe kolory i schodzone podeszwy są świadectwem przebytych kilometrów, stoczonych bitew i gonionych marzeń.

Kiedy ktoś sznuruje parę Chucków, nie tylko zakłada buty – sięga do zbiorowej pamięci, rezerwuaru emocji i poczucia przynależności, które przekracza granice, gatunki i pokolenia. Przypomina nam, że niezależnie od tego, jak odmienne mogą wydawać się nasze ścieżki, wszystkich nas łączy wspólna nić – nić, która splata historie, zmagania i triumfy tych, którzy nosili Chucka Taylora przed nami i tych, którzy będą go nosić, gdy już nas nie będzie.

Kampania “Love, Chuck”, która właśnie wystartowała, będzie mieć także swoją lokalną, polską odsłonę. Zaangażowana w nią będzie wspaniała społeczność kreatywnych i bezkompromisowych All Stars na czele z Zalią, ze wsparciem twórców cyfrowych, których ścieżki nieraz przeplatały się z Chuckiem - lookashem i Włodim4444. Wyjątkową w niej rolę odegrają także ambasador marki, Janusz Walczuk i członek teamu skate Cons Michał Juraś.

Ważnym elementem kampanii są listy miłosne rozsyłane przez Chucka do swoich fanów i fanek na całym świecie - Polska nie pozostaje tu w tyle i już szykuje swoje love letters do przyjaciół i przyjaciółek marki. Czy otrzyma odpowiedź na swoje listy?

Converse

i

Autor: materiały prasowe Converse
Converse

i

Autor: materiały prasowe Converse

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki