Super-Pharm

i

Autor: Materiały prasowe Super-Pharm

„Każdy jest inny, każdy jest super”. Odkryj kosmetyczne trendy na wiosnę 2023

RYNEK KOSMETYKÓW CAŁY CZAS DYNAMICZNIE SIĘ ROZWIJA. W KAŻDYM SEZONIE POJAWIAJĄ SIĘ NOWE SKŁADNIKI I INNOWACYJNE FORMUŁY. ZMIENIA SIĘ TEŻ SAMO PODEJŚCIE DO TEMATU PIELĘGNACJI, A INSPIRACJI SZUKAMY U EKSPERTÓW BEAUTY I W SOCIAL MEDIACH. SUPER-PHARM PRZYJRZAŁ SIĘ NAJWAŻNIEJSZYM TRENDOM SEZONU I STWORZYŁ WYJĄTKOWY KATALOG „SUPERTRENDY”, W KTÓRYM OBOK SOLIDNEJ DAWKI WIEDZY MOŻNA ZNALEŹĆ WSKAZÓWKI MAKIJAŻYSTÓW, KOSMETOLOGÓW ORAZ INFLUENCERÓW, A TAKŻE ULUBIONE PRODUKTY SPECJALISTÓW.

PIĘKNA WIOSNA W SUPER-PHARM

„Każdy jest inny, każdy jest super” – to hasło pochodzące z ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej Super-Pharm, które wciąż często można usłyszeć w drogeriach. Tak samo różnorodny jest świat trendów. Super-Pharm w nowym folderze „SuperTrendy” wraz z ekspertami omawia najważniejsze zagadnienia ze świata beauty. Tej wiosny z całą pewnością głośno będzie o produktach typu serum, ochronie przeciwsłonecznej, pielęgnacji skóry głowy, nowym sposobie konturowania twarzy. Na topie pozostaje skin cycling – trend, który zyskał sławę na… Tik-Toku. W kremach szukać będziemy niacynamidu, a kierunek zero waste jeszcze bardziej umocni swoją pozycję.

Zobacz także: Astralny quiz, który zmiecie Twoje oczekiwania. Czy masz szósty zmysł, a Twoja intuicja pomaga Ci w życiu. Sprawdź, co szepcze Ci Twój wewnętrzny głos

SUPER-TRENDY – TWÓJ PRZEWODNIK PO ŚWIECIE BEAUTY

„Inspiracje czerpaliśmy nie tylko z wybiegów czy branżowych raportów, ale także z TikToka, który jest obecnie jednym z największych źródeł trendów beauty. (…) Priorytetem jest dla nas edukowanie klientów, dlatego przy każdym artykule znajdziesz pro-tipy prosto od makijażystów, kosmetologów oraz influencerów” – pisze we wstępie do katalogu Ewelina Błeszyńska, redaktor prowadząca.

Wiosną Super-Pharm stawia także na innowacyjne rozwiązania i nowe projekty. „Chcemy jeszcze lepiej zadbać o naszych Klientów. Jako drogeria, dla której skóra i jej potrzeby są w centrum uwagi postaramy się otoczyć ją jeszcze większą troską, wprowadzając nowy koncept „one skin”. Elementy nowego podejścia już od marca w warszawskiej Promenadzie. To nie koniec zmian. „W naszych drogeriach pojawi się możliwość wykonania profesjonalnego badania stanu skóry” – zapowiada Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.

ZACZYTAJ SIĘ W TRENDACH

Folder „SuperTrendy” dostępny będzie w dwóch wersjach: papierowej, w której znajdziemy 13 najważniejszych trendów oraz w wersji digital, w której dodatkowo można przeczytać o 5 kolejnych, m.in. męskiej pielęgnacji, najmodniejszym wiosennym manicure czy rosnącej popularności… sexual wellnes.

Super-Pharm

i

Autor: Materiały prasowe Super-Pharm
Robot kroczący Wimuś

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki