PIĘKNA WIOSNA W SUPER-PHARM
„Każdy jest inny, każdy jest super” – to hasło pochodzące z ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej Super-Pharm, które wciąż często można usłyszeć w drogeriach. Tak samo różnorodny jest świat trendów. Super-Pharm w nowym folderze „SuperTrendy” wraz z ekspertami omawia najważniejsze zagadnienia ze świata beauty. Tej wiosny z całą pewnością głośno będzie o produktach typu serum, ochronie przeciwsłonecznej, pielęgnacji skóry głowy, nowym sposobie konturowania twarzy. Na topie pozostaje skin cycling – trend, który zyskał sławę na… Tik-Toku. W kremach szukać będziemy niacynamidu, a kierunek zero waste jeszcze bardziej umocni swoją pozycję.
SUPER-TRENDY – TWÓJ PRZEWODNIK PO ŚWIECIE BEAUTY
„Inspiracje czerpaliśmy nie tylko z wybiegów czy branżowych raportów, ale także z TikToka, który jest obecnie jednym z największych źródeł trendów beauty. (…) Priorytetem jest dla nas edukowanie klientów, dlatego przy każdym artykule znajdziesz pro-tipy prosto od makijażystów, kosmetologów oraz influencerów” – pisze we wstępie do katalogu Ewelina Błeszyńska, redaktor prowadząca.
Wiosną Super-Pharm stawia także na innowacyjne rozwiązania i nowe projekty. „Chcemy jeszcze lepiej zadbać o naszych Klientów. Jako drogeria, dla której skóra i jej potrzeby są w centrum uwagi postaramy się otoczyć ją jeszcze większą troską, wprowadzając nowy koncept „one skin”. Elementy nowego podejścia już od marca w warszawskiej Promenadzie. To nie koniec zmian. „W naszych drogeriach pojawi się możliwość wykonania profesjonalnego badania stanu skóry” – zapowiada Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.
ZACZYTAJ SIĘ W TRENDACH
Folder „SuperTrendy” dostępny będzie w dwóch wersjach: papierowej, w której znajdziemy 13 najważniejszych trendów oraz w wersji digital, w której dodatkowo można przeczytać o 5 kolejnych, m.in. męskiej pielęgnacji, najmodniejszym wiosennym manicure czy rosnącej popularności… sexual wellnes.