„Kolejny krok UNIQLO w Polsce łączy się z naszą ogromną ekscytacją, a także możliwością zaoferowania naszych uniweralnych, codziennych niezbędników jeszcze większej ilości osób w Warszawie i nie tylko. Sukces sklepu pop-up UNIQLO Wars Sawa Junior pokazał jak świetnie Polacy przyjęli filozofię LifeWear marki – inspirowaną japońskimi wartościami jakości, trwałości oraz minimalizmu. Ogromnym zaszczytem jest dla mnie otwarcie pierwszego stałego sklepu w mieście z tak bogatą historią oraz kulturą. Do zobaczenia wkrótce!” – mówi Taku Morikawa, CEO UNIQLO Europe
Zobacz także: Najpiękniejsze makijaże MET GALA 2024
UNIQLO i LifeWear
Celem japońskiej marki jest projektowanie ubrań, które sprawiają, że życie staje się łatwiejsze. UNIQLO znane jest z LifeWear: funkcjonalnej, innowacyjnej i jakościowej odzieży, którą można płynnie włączyć do każdej garderoby i stylu życia. Od otwarcia pop-upu, uniwersalne produkty takie jak oddychający T-shirt AIRism na stałe wpisały się w casualowy styl Warszawy. Niezwykle popularne spodnie Wide Pleated Pants pozwoliły klientom łatwo przeskoczyć z biura na spotkanie z przyjaciółmi, a viralowa torba Round Mini Shoulder Bag stała się towarzyszem każdej weekendowej wycieczki. Nieprzewidywalna polska zima była również powodem rosnącej miłości do utrzymującej ciepło technologii HEATTECH. Tak duże zainteresowanie odzwierciedla zrozumienie filozofii UNIQLO przez polskich konsumentów, co napawa dużym optymizmem przed otwarciem sklepu w Westfield Arkadia.
Szczegóły sklepu
- Nazwa sklepu: UNIQLO ARKADIA
- Adres: al. Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa
- Powierzchnia sprzedażowa: Około 1300 metrów kwadratowych na pierwszym piętrze Westfield Arkadia
- Data otwarcia: Sezon Jesień/Zima 2024, więcej szczegółów wkrótce