A wszystko zaczęło się w 1994 roku, od pierwszej kampanii z prowokacyjnym sloganem „Jestem dziewczyną M·A·C”, której twarzą została obecna ikona Drag Queen RuPaul. Tak narodziła się legendarna kampania, w której na przestrzeni lat pojawiło się wiele różnych gwiazd jak Lady Gaga, Elton John, Cyndi Lauper, Nicki Minaj, Ricki Martin czy Dita Von Tees, a każda nowa odsłona kampanii zachowała swoją duszę szacunku, szokującego stylu i niepohamowanej miłości do życia.
100% środków uzyskanych ze sprzedaży pomadek z kolekcji M·A·C VIVA GLAM jest przekazane na rzecz lokalnych organizacji wspierających równe prawa dla wszystkich, kobiety i dziewczęta, społeczność LGBTQIA+, osoby żyjące z HIV/AIDS lub dotknięte tym problemem. W Polsce M·A·C VIVA GLAM działa od 16 lat, a od przeszło 7 lat marka współpracuje z FES, czyli Fundacja Edukacji Społecznej, która jest jednym z wielu beneficjentów działań prowadzonych przez M·A·C VIVA GLAM na całym świecie. Dzięki wspólnym działaniom na rzecz profilaktyki HIV i AIDS, udało nam się zwrócić uwagę kobiet w ciąży na bezwzględną konieczność wykonywania testów na HIV, dzięki czemu zanotowaliśmy prawie 10% wzrost świadomości i wykonywania badań w tej grupie.
Zobacz także: Numerologia numeru telefonu. Ta liczba w numerze telefonu przyciąga ankieterów i pracowników infolinii. Jak się uwolnić?
Sprzedając pomadkę M·A·C VIVA GLAM, do chwili obecnej kampania M·A·C VIVA GLAM zebrała już na całym świecie ponad 520,000,000 USD. A to jeszcze nie koniec!
Dominic Skinner, M·A·C Global Senior Artist, UK and Ireland, mówi, że „dla wielu osób szminka jest nie tylko produktem. Kosmetyk ten daje im wielką siłę wyrażoną pewnością siebie, symbolizuje akt buntu, a czasem służy jako zbroja chroniąca przed całym światem”. Dodał on również, że „pomadka marki M·A·C ma PRAWDZIWĄ moc zmieniania życia. Pomadka M·A·C VIVA GLAM Lipstick już od 1994 roku podnosi ludzi na duchu, oferując im wsparcie, a także wywierając pozytywny wpływ na ich życie.”
„Filantropia jest od zawsze wpisana w DNA marki M·A·C i jesteśmy niezwykle dumni z ogromnych postępów, jakich dokonaliśmy w ramach inicjatywy M·A·C VIVA GLAM w ciągu ostatnich trzech dekad” mówi Aïda Moudachirous-Rébois, M·A·C Global Chief Marketing Officer.