Podobnie jak człowiek, który je nosi, te buty kryją w sobie więcej, niż widać na pierwszy rzut oka: unikalna kieszonka z siateczki w języku, idealna na ukrycie „skarbów”, wodoodporny,kudłaty zamsz odporny na kaprysy pogody, mocne sznurowadła i wzmocnione boczne panele z płótna o gramaturze 10 uncji – trwałe jak stare kalosze wędkarskie. Całość uzupełnia haftowany pasek Sidestripe oraz specjalnie zaprojektowana wkładka autorstwa legendarnego Todda Francisa. To naprawdę materiał na legendę. A to jeszcze nic – nie wspominajmy nawet o absurdalnej passie szczęścia, jaka spotkała Dobiego od dnia, w którym pierwszy raz je wyciągnął z wody...
Niecodzienne buty dla niecodziennego człowieka zasługują oczywiście na niecodzienną kampanię. Wyreżyserowana przez Jacka Lammasa i Eda Huberta, a wyprodukowana przez Control Tower Productions, ta tajemnicza opowieść została nakręcona w niczego nieświadomym, sennym miasteczku rybackim w Kornwalii. Doobie’emu towarzyszyli przyjaciele: Harry Lintell, Helena Long, Notis Aggelis, Max Pack, Merryn Garner oraz Michael Boardman – wszyscy pojawiają się w kampanijnym wideo w rolach cameo.
Doobie Skate Old Skool Net to prawdziwy kamień milowy dla Doobiego, znanego władzom jedynie jako Victor Pellegrin, który związany jest z Vans od 15 lat. Pochodzący z Lyonu, Doobieniedawno podążył za głosem serca (i wędką) i osiedlił się w Helsinkach, w Finlandii. Tak samo oddany wędkarstwu, jak i deskorolce, jest żywym, kipiącym energią ucieleśnieniem ducha Old Skool.Zobacz Doobiego w akcji i przekonaj się, jak toczy się jego życie – w nowym odcinku Thrasher
Całość została nakręcona w Atenach podczas szalonej wyprawy na Vans Shop Riot. Doobie Skate Old Skool Net trafi do sprzedaży 24 kwietnia – dostępny będzie w wybranycheuropejskich skate shopach oraz na stronie Vans.eu.

i

i

i