Popularna sieć sklepów obuwniczych CCC postanowiła całkowicie zrewolucjonizować podejście do programów lojalnościowych. Sieć stawia przede wszystkim na komunikacją z klientem i przygotowane spersonalizowane oferty dla niego. Jak podają wirtualnemedia.pl jedną z najważniejszych zmian jest całkowita rezygnacja z fizycznych kart dla członków klubu CCC, teraz wszystkie zmiany zapisywać się będą wirtualnie, w aplikacji mobilnej. Sam program lojalnościowy będzie miał własną stronę internetową, na której klienci CCC będą mogli znaleźć kody rabatowe do wykorzystania u partnerów sieci, to między innymi H&M, L'Oreal czy Apart.
Każdy członek Klubu CCC dostanie odpowiedni status, w zależności od częstotliwości zakupów jakie robi w CCC. Na wstępie wszyscy klienci otrzymają status Standard. Jeśli suma zakupów w CCC w ciągu roku wyniesie między 400 a 800 zł, to awansuje do statusu Silver. Jeśli przekroczy ona 800 złotych otrzymamy status Gold. W zależności od posiadanego statusu możemy liczyć na liczne promocje i inne udogodnienia. W pakiecie Standard jest to:
- 30 dni na zwrot zakupów bez konieczności pokazywania paragonu,
- prezent na urodziny,
- jednorazowy rabat w wysokości 10 proc. za zakupy,
- darmowa dostawa za zamówienie online warte już 59 złotych.
Status Silver oferuje:
- rabaty u partnerów
- prezent na urodziny,
- aż 60 dni na zwrot towarów bez konieczności pokazywania paragonu
- pierwszeństwo zakupu kolekcji specjalnych,
- jednorazowe 20 proc. rabatu,
- darmową dostawę na zamówienie powyżej 59 zł.
W pakiecie Gold przewidziano:
- sześć spersonalizowanych rabatów w miesiącu,
- zniżki u partnerów,
- prezent na urodziny,
- 120 dni na zwrot bez konieczności pokazywania paragonu,
- jednorazowy rabat w wysokości 30 proc.
- do pięciu rocznie darmowych dostaw,
- specjalną infolinię dla klientów VIP.
- zaproszenia na specjalne wydarzenia.