Buty dla każdego
Crocs w swojej kampanii podkreśla fakt, że jest marką demokratyczną – ma buty absolutnie dla każdego. Choć najwięcej entuzjastów ma wśród millenialsów, to najnowsze modele ucieszą kolejne pokolenia – przedstawicieli Gen Z oraz każdego, kto ceni wygodę i odrobinę szaleństwa. Marka zachęca do celebrowania Święta Zakochanych w spontaniczny i nieskrępowany sposób. Pokazuje, że miłość ma różne oblicza, a Walentynki to nie tylko święto zarezerwowane dla par. W walentynkowej odsłonie kampanii biorą udział przedstawiciele różnych narodowości, ras, zawodów, orientacji seksualnych. To ludzie w różnym wieku, o różnym statusie społecznym, w różnych związkach. Z odwagą i radością prezentują się osoby z dysfunkcjami fizycznymi oraz takie, które reprezentują inny niż powszechnie przyjęty kanon urody. Crocs nie boi się wyzwań i do współtworzenia kampanii zaprasza wszystkich, którym bliskie są wartości takie jak: akceptacja, odwaga, wsparcie czy autentyczność.
Zobacz również: Modne fryzury 2022. Piękne cięcia dla kobiet dojrzałych. Twoja twarz będzie wyglądała o wiele młodziej
Słodkie serduszka
Walentynkowa kolekcja „Sweethearts” to nowe modele klasycznych odsłon butów z wewnętrzną, futrzaną podszewką oraz pokryte futerkiem w kolorze gorącej czerwieni. Wyróżnia je kolorowa, dizajnerska podeszwa i możliwość personalizacji przy pomocy nowych, walentynkowych przypinek Jibbitz™. Wśród tych ostatnich znalazły się serduszka w pastelowym kolorze i z różnymi napisami typu: „Super Star”, „Sweet pea” , czy „Honey Bun” oraz serduszka opalizujące, pokryte brokatem. W nowej kolekcji świetnie prezentują się także modele pokryte pastelowymi sercami, przypominającymi słodkie, pudrowe pastylki do jedzenia. Wszystkie nowości dostępne są w wersji dla dorosłych, młodzieży i dzieci. Te buty z pewnością wywołają uśmiech na każdej twarzy. A do tego zapewniają modny wygląd i wygodę przez cały rok!
Marka, która podąża za fanami
Od 2017 roku Crocs rokrocznie prezentuje kampanię pod hasłem „Come As You Are”, w której zachęca ludzi do pokazania swojej wyjątkowości. Bez względu na rasę, pochodzenie, wiek, wyznawane poglądy czy status społeczny, każdy z fanów marki może podkreślić swój indywidualny styl, oryginalność i odwagę manifestowania siebie takim, jakim jest. Ta kampania zyskała zwolenników na całym świecie, w tym roku ma więc kolejną odsłonę. Każdy z fanów Crocs może być jej ambasadorem, pokazując, w jaki sposób buty towarzyszą mu w codziennym życiu. I jak można je twórczo wystylizować korzystając z możliwości, jakie daje marka, ale też będąc otwartym na własną inwencję, chociażby spod znaku DIY. Twórcy kampanii mówią wprost – „Nasz but to niesamowite płótno, na którym możesz stworzyć wszystko, na co tylko masz ochotę danego dnia”. A przede wszystkim obiecują, że bycie sobą, wygoda i elegancja nie wykluczają się wzajemnie. Crocs słucha swoich fanów i odpowiada na ich potrzeby.