„Bycie częścią tej kampanii jest ekscytujące, szczególnie z tego powodu, że dzięki niej wiele osób pozna Lagos oraz jego klimat i kulturę” – mówi Tems. „Zamieszkujące miasto społeczności nie tylko zachęcają do dążenia do celu ale i przesuwania granic –co bardzo pomaga ewoluować jako twórca. To podejście odegrało kluczową rolę w tym, że stałam się artystką, którą jestem dzisiaj”.
Zobacz także: Pij to codziennie, a nie złapie Cię przeziębienie
W kampanii pojawia się pierwsza kolekcja Tommy Collection. Zainspirowana mieszanką kultury prep, skate i hip-hopu z lat 90. kolekcja dla mężczyzn, kobiet i gender-inclusive składa się z kultowych fasonów we współczesnym stylu streetwear. Linia eksperymentuje z proporcjami i detalami inspirowanymi odzieżą sportową, jednocześnie prezentując wariacje na temat kurtki puchowej Alaska. Oversize'owy krój, odpinane rękawy i nadruk z monogramem sprawiają, że ta puchówka to kluczowy element kolekcji.
Tommy Collection będzie dostępna u wybranych partnerów, w tym HBX, End Clothing, BSTN i One Block Down, a także na tommy.com oraz w wybranych sklepach TOMMY JEANS na całym świecie.