"Motywy w kolekcji pochodzą z serii poświęconej kwiatom – to żywe, kolorowe obrazy, które tworzę w ciemni. Mocne, kontrastujące barwy zestawiam z delikatnymi kwiecistymi formami, co odzwierciedla moje poszukiwania dwuznaczności, równowagi i napięć. Prace powstały w Kapsztadzie, gdzie moją twórczość wzbudza niezwykłe naturalne piękno. Przeniesienie go na ubrania jest cudowną przemianą energii,” komentuje artystka, która jest także autorką pełnych emocji i koloru zdjęć do kampanii kolekcji.
Zobacz także: Najlepsze komedie romantyczne na platformie Netflix. Idealne na każdą okazję
Dyrektorka wzornictwa COS Karin Gustafsson mówi: „W projektowaniu zawsze inspirują nas inne dziedziny twórczości. Możliwość współpracy z Leą i poznania jej unikalnych metod pomogła nam ponownie odkryć DNA naszej marki – i na nowo wyobrazić sobie jej projekty. To właśnie przez współbrzmienie sztuki i mody możemy czerpać z entuzjastycznego spojrzenia Lei na kolor, a także inspirować jej indywidualnym podejściem do stylu”. Trzy ekskluzywne nadruki, bazujące na pracach Colombo, pokrywają elementy klasycznej letniej garderoby dla kobiet i mężczyzn, w tym koszulki, koszule, sukienki i akcesoria. Napędzając innowacje i rozwój ekonomii o zamkniętym obiegu surowców, wszystkie damskie stroje kąpielowe w kolekcji wykorzystują zrównoważony materiał Econyl®. To w 100% regenerowane włóknonylonowe, które może być wielokrotnie poddawane recyklingowi.