GUESS

i

Autor: materiał prasowy GUESS

Strefa mody

Moda na jesień. idealne połączenie wygody ze stylem

GUESS JEANS i Nicolai Marciano prezentują propozycje na sezon Jesień 2024 - drugą odsłonę kolekcji wykorzystującą innowacyjną technologię GUESS AIRWASHTM.

Marka GUESS JEANS, reprezentująca kalifornijski styl życia, wprowadza jesienną linię. Zainspirowana swoim dziedzictwem i pozycją pioniera jeansu, ucieleśnia istotę Ameryki w nowoczesnym wydaniu, łącząc ducha Zachodniego Wybrzeża z nowoczesnymi, zrównoważonymi praktykami i oferując ubrania wykonane z ekologicznych materiałów.

Premiera jesiennej kolekcji następuje po serii aktywacji zainicjowanych przez Nicolaia Marciano, pełniącego stanowisko Chief New Business Development Officer. W maju GUESS JEANS wypuściło swoją inauguracyjną kampanię sfotografowaną przez Rafaela Pavarottiego, w której wystąpiła brytyjska aktorka i modelka Iris Law obok piłkarza Liverpool FC i reprezentacji Anglii, Trenta Alexandra Arnolda. Nastąpiło także otwarcie flagowych sklepów GUESS JEANS w Amsterdamie i Berlinie, poprzedzając zbliżające się otwarcia nowych sklepów stacjonarnych na całym świecie.

GUESS JEANS oferuje kompletną garderobę, z jeansami GUESS AIRWASHTM jako głównym produktem. Kolekcja obejmuje modele męskie, w tym: G18 Relaxed, G16 Straight, G14 Slim i G12 Skinny, a także nową odzież wierzchnią: kurtkę roboczą z denimu oraz oversizową kurtkę trucker wyłożoną barankiem sherpa. W ofercie damskiej znajdują się spodnie G11 Wide Leg (obok klasycznych modeli; G05 Skinny, G06 Mom, G08 Mid-Rise Straight) oraz szereg kurtek, w tym nowy, oversize’owy model truckera wyłożony sherpą. Do produkcji jeansu wykorzystano technologię GUESS AIRWASHTM  tworząc efekt sprania w stylu vintage, dostępny w trzech wariantach: Brown Wash, Black Acid Wash i Black Vintage Wash.

Ucieleśniając kalifornijski styl życia, który urzekł braci Marciano po ich przybyciu do Ameryki w 1978 roku, linia dopracowuje klasyki garderoby, które są centralnym punktem dziedzictwa marki: klasyczny T-shirt z organicznej bawełny, idealna bluza, kurtka typu bomber, czy puffer, ekologiczny polar i wytrzymałe tkaniny. Odzież dzianinowa wykonana jest ze zrównoważonych przędz, inspirowanych archiwalnymi stylami i estetyką stylu college. Kolekcja GUESS JEANS na jesień wprowadza także ofertę odzieży typu basic, - bawełniane, dopasowane T-shirty, luźne szorty i braletki, które odzwierciedlają zaangażowanie GUESS JEANS w łączenie stylu ze zrównoważonym rozwojem.

GUESS JEANS przywraca dziedzictwo tego modowego giganta jako lidera w dziedzinie jeansów, wprowadzając GUESS AIRWASHTM: nowoczesną, zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnego prania denimu za pomocą kamieni, które GUESS zainicjowało w 1981 roku. Stworzona przez Creative Directora, Nicolaia Marciano, marka GUESS JEANS na nowo łączy się z ideą, która zmieniła kulturę jeansów. Ponadczasowa propozycja redefiniuje autentyczną garderobę z Zachodniego Wybrzeża, którą ucieleśnia GUESS, poprzez współczesne wartości i wizję. Zbudowane na czterdziestu latach nowoczesnego dziedzictwa, GUESS JEANS buduje przyszłość kolejnych czterech dekad amerykańskiej mody.

Podczas tworzenia innowacyjnej technologii GUESS AIRWASHTM, GUESS JEANS współpracuje z firmą Jeanologia, aby zrewolucjonizować mechanikę produkcji marki. Kiedy bracia Marciano założyli GUESS w 1981 roku, wprowadzili metodę stone wash, która na zawsze zmieniła oblicze jeansu. Jej współczesny odpowiednik, GUESS AIRWASHTM, to przyszłość denimu: nowoczesna technologia, która odtwarza wygląd tego efektu sprania z perspektywy zrównoważonego rozwoju. GUESS AIRWASHTM w dużej mierze zastępuje wodę wykorzystywaną w praniu kamiennym powietrzem i bąbelkami. Praktyka ta – która również eliminuje użycie pumeksu – znacznie zmniejsza zużycie wody i energii. Technologia została opracowana przez firmę Jeanologia, wieloletniego partnera GUESS, i przez długi czas pozostaje na jej wyłączność.

Nowoczesne kroje odzieży zdobią graficzne, archiwalne emblematy, niosące kulturowe i subkulturowe konotacje związane z historią GUESS: ponadczasową nostalgię zakorzenioną w charakterystycznych, czarno-białych kampaniach z lat 80. oraz w kulturze hip-hopowej społeczności na początku lat 90. Razem ze wszystkimi materiałami pochodzącymi z organicznych lub poddanych recyklingowi surowców, GUESS JEANS ożywia historię marki związaną z jeansamii współczesnym podejściem skupionym na zrównoważonej produkcji i autentycznej modzie. Ceny są przystępne –  jeansy będą kosztować 89,00 EUR.

W latach 80. GUESS uczynił jeans modnym - w latach 2020. GUESS JEANS czyni go zrównoważonym.

Debiutancka kolekcja GUESS JEANS na jesień dostępna jest na całym świecie na stronie www.guessjeans.com oraz w wybranych flagowych sklepach GUESS JEANS w Amsterdamie i Berlinie.

GUESS

i

Autor: materiał prasowy GUESS
GUESS

i

Autor: materiał prasowy GUESS
GUESS

i

Autor: materiał prasowy GUESS
GUESS

i

Autor: materiał prasowy GUESS
Patricia Kazadi rozprawia o kompleksach. Gwiazda zdradziła, jak sobie z nimi radzi

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki