W najnowszej kampanii marki występują szwajcarska modelka Alison Uetz, albańska modelka Oriola Marashi oraz włosko-grecki model Francesco Ruggiero. Prezentują kolekcję Marciano by GUESS wśród urokliwych uliczek i czarujących budynków Santorini – zwieńczonych białymi kopułami – a także na tle bezkresnych basenów na brzegu malowniczego Morza Egejskiego.
Wykonane przez włoską fotografkę Nimę Benati pod kreatywnym przywództwem Paula Marciano, zdjęcia w pełni oddają charakter nowej kolekcji, zabierając w podróż na luksusową wyspę.
Zobacz także: Wyborny trik na dodanie włosom objętości. Dzięki temu zachwycisz burzą loków, bez ich obciążania
Uosobienie elegancji i wyrafinowania – damska kolekcja Marciano by GUESS urzeka szerokim wyborem sukienek o kroju klepsydry, zwiewnych kobiecych sukni, garniturów oraz kompletów. Sezon łączy przebłyski estetyk lat 50. i 80. z akcentami niczym z safari. Mężczyzna Marciano by GUESS zaznacza swoją obecność w białych koszulach, spodniach chino w neutralnych kolorach, marynarkach i akcesoriach w ponadczasowym stylu.
„Uwielbiam efekty sesji zdjęciowej w tym sezonie” – mówi Chief Creative Officer marki, Paul Marciano. „Poprzez tę kampanię pragnąłem podkreślić elegancję wiosennych projektów. Przedstawić wizję ekstremalnie wyrafinowanego stylu glamour i nowoczesną wersję estetyki retro. Z bogactwem niezwykłych kolorów i scenerii, wyspa Santorini była idealnym tłem do zaprezentowania tych kreacji”.
Nowa kampania Marciano pojawi się w wiodących światowych magazynach o modzie i lifestyle. Będzie widoczna także w kampaniach outdoorowych, w Internecie, sklepach i mediach społecznościowych.