Kampania odzwierciedla klimat fabryki „Tommy Factory”, która zdefiniowała kolekcję TOMMY HILFIGER na jesień 2022, ponieważ skupia wokół siebie twórców ze światów mody, muzyki i showbiznesu. Wśród gwiazd nowej kolekcji znaleźli się: ikona stylu Georgia May Jagger, modelka i studentka Harvardu Aoki Lee Simmons, artystka i modelka Kesewa Aboah, artysta Kailand Morris, muzyk Dylan Brosnan, malarz Paris Brosnan i artysta Sean Koons.
Zdjęcia do Classics Reborn, wykonane przez Gregory'ego Harrisa, przedstawiają, jak 250-częściowa kolekcja może być noszona zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje.
Zobacz także: Imiona dla dziewczynek popularne w 2022. TOP 10 imion żeńskich w Polsce
„Klasyka nigdy nie wychodzi z mody” – mówi Tommy Hilfiger. „Nowa kolekcja opiera się na aktualizacji i unowocześnieniu stylu preppy. Szukamy sposobów na zachowanie świeżości ponadczasowego stylu. Ponowne odkrywanie nieustannie mnie ekscytuje”.
Koszula z bawełny Oxford i sukienka szmizjerka są kluczowymi ubraniami, stworzonymi z myślą o nowym pokoleniu. Inne wiosenne stylizacje wykorzystują m.in. marynarki i spodnie chino z jednokolorowym logowanym wzorem TH Monogram. Na grubych swetrach z okrągłym dekoltem i eleganckich sukienkach pojawią się odcienie limonkowej zieleni.
Kampania będzie prezentowana w serii działań marketingowych w globalnych mediach i na witrynach sklepów. Wizja Classics Reborn ożyje w mediach społecznościowych dzięki zaangażowaniu lokalnych twórców i influencerów, którzy podkreślą ponadczasowość tej kolekcji.
Classics Reborn na wiosnę 2023 r. dostępna jest na stronie tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie oraz za pośrednictwem wybranych partnerów.