Marka Maybelline New York po raz kolejny przeniosła nas do miasta, które nigdy nie śpi. Przekraczając próg Studia ATM, influencerzy i dziennikarze trafiali do przestrzeni inspirowanej lotniskiem JFK, a stamtąd mogli wybrać się m.in. na przejażdżkę miniaturową, żółtą taksówką po Times Square na Manhattanie, spacer po Queens i zdecydować się na eksplorowanie Staten Island. Wszystko w rytmie dobrej muzyki i w otoczeniu topowych produktów do makijażu. W evencie udział wzięli najwięksi influencerzy, osobowości z show-biznesu i dziennikarze. Wśród nich znaleźli się m.in. Klaudia Halejcio, Karolina Pisarek, Olga Kalicka, Wersow, Magdalena Stępień, Oliwia Bieniuk i Monika Miller.
Beauty moments
Maybelline New York Music Stories to wydarzenie, które pozwala znaleźć się bliżej świata makijażu. Podczas eventu, uczestnicy mogli poznać i przetestować nowości, jak i bestsellerowe produkty marki Maybelline New York. Bohaterami tegorocznej edycji były tusze do rzęs Sky High i Firework (przedpremierowo!), ale też rozświetlający róż do policzków w płynie Sunkisser, Instant Perfector Glow 4w1, który łączy właściwości czterech produktów – bazy, korektora, kremu BB i rozświetlacza, wiralowa pomadka Super Stay Vinyl Ink czy nowy powiększający usta błyszczyk Lifter Plump.
W trakcie wydarzenia na gości czekał również pokaz makijażu, który wcześniej wspomnianymi produktami wykonała Klaudia Jóźwiak, ceniona makeup artist, którą na Instagramie śledzi blisko 50 tysięcy użytkowników, a która na co dzień współpracuje z największymi nazwiskami polskiego show-biznesu. Makijażystka stworzyła na modelce nowojorski look z focusem na oczy, dzięki tuszom do rzęs Sky High i błyszczykowi Lifter Plump!
W rytmie Nowego Jorku!
Maybelline New York Music Stories skupia wokół siebie najgorętszych artystów polskiej sceny muzycznej młodego pokolenia. Tym razem na warszawskiej scenie wystąpili bracia Kacperczyk. Maciek i Paweł to muzyczne odkrycie alternatywnych brzmień ostatnich lat. Oprócz męskiego duetu, usłyszeć mogliśmy set DJ-ski, który wykonała topowa influencerka, Ewa Zawada. Jej profil na TikToku obserwuje niemal 6 milionów użytkowników.
Kwietniowa edycja Maybelline New York Music Stories zaskoczyła nie tylko frekwencją, ale też ilością atrakcji i aktywności, które pozwalały gościom na wyrażenie siebie – nie tylko w makijażu! To jednak nie wszystko. Marka szykuje kolejne wydarzenie, które czekają na nas już w sierpniu!