Makijaż gwiazd

i

Autor: Canva zdjęcie ilustracyjne

Strefa beauty

NARS nowym klientem agencji Prêt-à-Porter PR

Do grona klientów agencji dołączyła kultowa marka kosmetyczna NARS. Zespół Prêt-à-Porter PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego, media relations, organizację eventów oraz influencer marketing. Ze strony agencji za markę będą odpowiadały Karolina Łydżba i Petra Kosorić Kiełczewska.

O marce NARS

W 1994 roku kreatywny wizjoner François Nars wprowadził na rynek markę NARS Cosmetics z linią 12 pomadek. Czystość pigmentów i wyobraźnia kolorystyczna stały się podstawą produktów NARS i wciąż przesuwają granice tradycyjnego makijażu. Rewolucyjne podejście NARS jest widoczne w nowoczesnych produktach, śmiałych historiach i wyrazistych kampaniach - wnoszących piękno, styl, imponującąkreatywność oraz nowatorskie myślenie i oferując każdemu nieograniczone możliwości wyrażania siebie.

NARS Cosmetics to nie tylko marka, to ruch, który zachęca do kreowania własnej tożsamości w świecie piękna. "Nie powstrzymuj się. Bądź odważny. To zachęca innych do tego samego." — ta dewiza przyświeca marce NARS, która nieustannieinspiruje do odwagi i autentyczności.

Magdalena Waligórska-Lisiecka wyznaje: Nie będzie trzeciego dziecka

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają