Pierwsza z limitowanych kolekcji to Gap × Disney Collegiate, inspirowana odzieżą varsity z lat 90-tych. Pojawiają się tu klasyczne postaci z serii Mickey i Przyjaciele oraz charakterystyczne logo Gap.
Patchworkowe wzory varsity, dostępne w różnych stylach dla całej rodziny, idealnie oddają ducha tej kolekcji, dzięki zastosowaniu kolorów w stylu preppy oraz akademickich czcionek. Koszula Gap × Disney Denim Big Shirt przedstawia całą obsadę Mickey i Przyjaciół na plecach oraz posiada dodatkowe, haftowane detale na kieszeni. Kolekcja obejmuje również dopasowane zestawy z polaru oraz elementy dżinsowe z unikalnymi nadrukami z motywem myszki Mickey. Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej gap.com, w rozmiarach dla dorosłych, dzieci, maluchów i niemowląt.
- Kontynuujemy budowanie naszej długoletniej relacji z Gap, łącząc nasze kreatywne energie, aby dostarczyć stylową ofertę produktów z postaciami z serii Mickey i Przyjaciele oraz innych – mówi Paul Gitter, Executive Vice President of Global Brand Commercialization, Disney Consumer Products.
- Klienci będą oczarowani połączeniem ikonicznych postaci filmowych z ponadczasowym stylem Gap, tworzącym stylizacje, które trafiają do dzisiejszych odbiorców.
- Połączenie dwóch silnych marek, w celu stworzenia kolekcji Gap × Disney Collegiate dla naszych najbardziej wymagających klientów było niezwykle inspirujące." – powiedziała Fabiola Torres, Chief Marketing Officer Gap . - Po prawie 10 latach udanego partnerstwa, podnosimy poprzeczkę za sprawą kolekcji, która reprezentuje kolejny etap naszej współpracy i oferuje oryginalne stylizacje dla całej rodziny.
W kampanii promującej kolekcję Gap × Disney Collegiate wzięła udział różnorodna obsada, reprezentująca różne pokolenia. Sesja stylizowana na zdjęcia z pamiątkowego, szkolnego rocznika pojawi się na kanałach społecznościowych, w tym na Instagramie, Pinterest, TikToku i Facebooku. Aby być na bieżąco z nowościami dotyczącymi kolekcji Gap × Disney Collegiate oraz przyszłych premier, śledź @gap i @gappolska.