Głównymi gwiazdami kampanii są: nominowany do Oscara aktor i dramaturg Colman Domingo, aktor Christopher Abbott, piosenkarz Aidan Bissett, a także modelka i aktorka Mariacarla Boscono, która tej wiosny zamykała pokaz marki w Rzymie oraz modelka Rianne Van Rompaey. Obok nich na zdjęciach pojawiają się modele: Taemin Park, Dara Gueye, Awar Odhiang i Chu Wong. Za obiektywem stanął znany fotograf mody Karim Sadli. Sesja odbyła się w kameralnym, mediolańskim studio. Fotografie podkreślają indywidualność każdego bohatera, jednocześnie prezentując wyjątkową jakość i ponadczasową elegancję kolekcji.
Zobacz także: Ten kosmetyk do makijażu to synonim lata! Jak aplikować bronzer, aby skóra była niczym muśnięta słońcem
Paleta kolorów nowej linii to neutralne odcienie, inspirowane naturą, wzbogacone głębokim burgundem. Kampania harmonijnie łączy kontrastujące style i fasony. W kolekcji damskiej, geometryczna marynarka i proste spodnie komponują się z bluzą z kapturem z certyfikatem Responsible Wool Standard, zestawioną z obszerną skórzaną spódnicą. Kurtka w kratę, wykonana z tkanej skóry, posiada unikalną, miłą w dotyku powierzchnię. Luźne - skórzane, wełniane i jeansowe spodnie, idealnie prezentują się w towarzystwie skórzanych koszul lub delikatnej dzianiny. Skórzane botki, mokasyny lub sandały z klamrami i kopertówki z frędzlami lub pikowaniami - uzupełnią każdą jesienną stylizację.
Kolekcja męska oferuje nowoczesne interpretacje tradycyjnych fasonów, w tym współczesny wełniany płaszcz w jodełkę. Eksperymenty z warstwami podkreślają innowacyjność, podczas gdy luźne garnitury i teksturowana dzianina kontrastują z ostrymi, czystymi liniami eleganckich koszul. Lejące spodnie w tym sezonie noszone są ze skórzanymi kurtkami oversize. Casualowe zestawy jeansowe ozdobione zostały wyrazistymi przeszyciami. Tkane, skórzane akcesoria, krawaty i zimowe szaliki dopełnią modne, męskie stylizacje w tym sezonie.