Oferta Costa Coffee na lato łączy w sobie pełne kolorów i orzeźwienia owocowe smaki, obok których nie można przejść obojętnie. Jednym z nich jest Refresher, napój, który na stałe zagościł w letniej ofercie kawiarni. Składa się w stu procentach zkoncentratu owocowego, bez dodatku sztucznych barwników oraz cukru, ma tylko 87 kcal w rozmiarze M, dlatego jest odpowiedni dla osób, które nie tylko pragną owocowego orzeźwienia lecz także dbają o linię. W tym sezonie występuje w trzech smakach: Refresher Peach, który jest połączeniem brzoskwini i marakui z nutą bazylii, Refresher Blueberry, czyli jagody i granat w roli głównej oraz RefresherStrawberry, który skrywa w sobie smaki truskawki, jabłka i aloesu. W letniej ofercie nie mogło zabraknąć świeżo wyciskanych Soków Premium, które występują w trzech energetycznych wariantach: Red Energy to połączenie pomarańczy, truskawki i wiśni, Yellow Boost to miks pomarańczy, ananasa i mango, a Green Power łączy w sobie pomarańczę, mango i szpinak.
Zobacz także: Razem dla Mamy. Znajdź idealny prezent na Dzień Matki
“Lato to okres, w którym skupiamy się przede wszystkim na produktach “iced”, dlatego w naszej ofercie dominują świeżo wyciskane soki w trzech orzeźwiających smakach i zimne napoje owocowe – w tym nasz zeszłoroczny hit sprzedażowy – Refresher – który w tym roku doczekał się dwóch dodatkowych smaków. Wśród kaw króluje uwielbiany przez naszych gości Espresso Tonic, teraz także w nowym wariancie smakowym Espresso Tonic Rose – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Nasi goście pokochali pistacjowe produkty, dlatego zdecydowaliśmy się pozostawić w ofercie Pistachio Latte, a desery wzbogaciliśmy opistacjowy, kremowy sernik pistacja, ptysie wypełnione po brzegi kremem pistacjowym i desery lodowe w czterech nowych smakach – dodaje Bobrukiewicz.
W letniej kampanii nie mogło zabraknąć mrożonych kaw. Kultowy w sezonie letnim Espresso Tonic łączy w sobie smak klasycznego tonicu z espresso i nutą pomarańczy. To napój stworzony z myślą o konsumentach, którzy pragną mocnego orzeźwienia w bardziej wytrawnym stylu. Nowością w letnim menu Costa Coffee jest Espresso Tonic Rose, zaskakujące połączenie aromatycznego syropu różanego z tonikiem i espresso. Fani pistacji będą mogli przez całe lato rozkoszować się smakiem Pistachio Latte – delikatnej i aro- matycznej kawy z wyraźną nutą pistacji, dodatkiem bitej śmietany i prażonych, kruszonych orzeszków pistacjowych.Lekkie i orzeźwiające napoje sprawdzą się idealnie w duecie z letnimi deserami. W
Costa Coffee w sezonie letnim nie mogło zabraknąć deserów lodowych, które występują aż w czterech słodkich odsłonach: truskawka, czyli owocowy letni klasyk; wiśnia-czekolada dla miłośników wyrafinowanych smaków; słony karmel z posypką ciasteczkową kusi słodyczą i lekko słonym finiszem; mango-marakuja dla spragnionych natychmiastowego orzeźwienia.
Wśród ciast królować będą Sernik pistacja na kruchym spodzie z kremem pistacjowym, udekorowany płatkami róż oraz Torcik mango-marakuja, ciasto z delikatnym jak pianka kremem mango wykończone polewą na bazie marakui, na spodzie biszkoptowym, z chrupką migdałową, udekorowane płatkami kwiatów. Drugą, pistacjową propozycją jest ptyś wypełniony po brzegi kremem pistacjowym, udekorowany kruszoną pistacją.
W ofercie słonych przekąsek pojawią się dwa nowe wrapy: Wrap Cezar z kurczakiem, wypełniony dwoma rodzajami serów, szpinakiem, sosem cezar, majonezem oraz pomidorkami koktajlowymi oraz Wrap z mozzarellą i guacamole, z dodatkiem czerwonego pesto, szpinaku i pomidorków koktajlowych.
W Costa Coffee goście kawiarni mają również możliwość skomponowania własnych zestawów. W promocyjnej cenie dostępne są trzy opcje do wyboru: zestawy ze świeżym wypiekiem, pyszną kanapką z pastą jajeczną lub szynką lub dowolnym ciastem. Każdy zestaw oprócz przekąski zawiera również dowolną kawę klasyczną.