Tożsamość założonej w 1997 roku przez Percassi marki KIKO MILANO zakorzeniona jest w wartościach „Made in Italy”, czyli w świecie stolicy mody, sztuki, designu. Każdy produkt w portfolio firmy to owoc najnowszych odkryć naukowych w branży beauty i aktualnych trendów w modzie skomponowany tak, by odpowiadał najróżniejszym ideałom piękna. Setki kolorów i struktur dla niezliczonych kombinacji odcieni oraz inteligentne formuły z przetestowanymi rezultatami to gwarancja znalezienia kosmetyków odpowiednich dla siebie bez względu na to, czy zależy nam na prostym makijażu czy looku na miarę wizażystki.
Zobacz także: Echa MET GALI. Jak zrobić makijaż z czerwonego dywanu krok po kroku?
A teraz twarzą tej włoskiej marki została międzynarodowa gwiazda – EMMA ROBERTS, o czym dyrektor generalny KIKO MILANO, Simone Dominici, mówi tak: Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Emmą, która uosabia wiele wartości naszej marki: jest niestrudzenie kreatywna, uwielbia otaczać się artystycznymi umysłami oraz eksperymentować z kolorami i fakturami. Nie możemy się doczekać, aż pokażemy światu efekty tej kooperacji. Sama Emma Roberts dodaje zaś: Sposób, w jaki KIKO MILANO myśli o pięknie, jest naprawdę inspirujący. Uwielbiam ich misję i to, że dostarczają wciąż nowe produkty, odpowiadające najróżniejszym ideałom piękna. To idealna fuzja jakości i kreatywności, a przy tym w jednym sklepie mają więcej kolorów, niż kiedykolwiek widziałam! Kto nie chciałby być częścią tego wszystkiego?