Douglas, jako lider branży beauty w Polsce, konsekwentnie stawia na innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania w swojej komunikacji. Teraz, do przygotowania spersonalizowanego contentu, sięgnął po sztuczną inteligencję. W 30-sekundowym filmie, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta, Meta Queen przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po.
„Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty” - mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications
Zobacz także: Pokaż nogi! Na czym polega depilacja IPL i dla kogo jest polecana?
Wideo promujące nową masakrę Douglas Collection można śledzić na kanale ‘Meta_Queen’ na TikToku, social mediach własnych Douglas oraz na Youtube. Za jej kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, kampanię wyprodukował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za realizację materiałów odpowiedzialny był virtual video director Krzysztof Kujawski (humanverse.pl) W ramach kampanii przygotowano serię animacji, za ich kreację i produkcję odpowiada Saatchi x Saatchi.