Sensum Mare

i

Autor: materiały prasowe, Materiały prasowe Sensum Mare

Strefa beauty

Polska marka SENSUM MARE przedstawia nową identyfikację wizualną

Po 6 latach działalności na rynku beauty, SENSUM MARE wprowadziło unowocześnioną identyfikację wizualną. Marka kosmetyczna wychodzi naprzeciw obecnym trendom w designie oraz wciąż zmieniającym się wymaganiom Klientów. Odświeżony logotyp czy nowe projekty opakowań kultowych kosmetyków – to tylko początek rebrandingu zaplanowanego na najbliższy rok.

Nowa identyfikacja wizualna SENSUM MARE

SENSUM MARE zaprezentowało nową identyfikację wizualną już w zeszłym roku  przy okazji launchu serum z peptydami i ceramidami z linii ALGOPRO. Również  maska pod oczy oraz krem do rąk, które premierę miały w listopadzie 2023  zaprojektowane zostały w nowym designie. Styczeń nowego roku przyniósł  odświeżoną wersję serum z witaminą C. Wszystkie zmiany podyktowane  są wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu oraz nowymi  potrzebami Klientów. SENSUM MARE już teraz jest jedną z najbardziej  dynamicznie rozwijających się marek kosmetycznych na polskim rynku.

Zimowa dieta bocianów specjalna na mrozy

Rebranding ma nie tylko umocnić tę pozycję, ale również stać się punktem  wyjścia do realizacji dalszych celów strategicznych firmy. -  Od samego początku powstania SENSUM MARE chcieliśmy, aby nasza  identyfikacja wizualna była nowoczesna, premium i zgodna  z najnowszymi trendami. W 2023 roku zdecydowaliśmy się na rebranding przy okazji premier nowości. Rebranding jest ewolucją nie rewolucją, choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy  wygląd. Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych Klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku jak również podążania  i kreowania rynkowych trendów - mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel  marki SENSUM MARE.

Jak dodaje Łukasz Kołodziejek, drugi współzałożyciel marki: W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy nowe opakowanie naszego kultowego już produktu serum ALGOPRO C. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną  zaprojektowane zostały również ostatnie premierowe produkty - serum  ALGOPRO PEPTYDY, serum ALGOPRO CERAMIDY, maska pod oczy  ALGOMASK oraz krem do rąk ALGOBODY. To pierwszy rebranding od momentu założenia marki. Niespodzianką dla naszych Klientów będzie to,  że w tym roku zaprezentujemy kolejne, odmienione opakowania kosmetyków.  To dla nas kluczowa kwestia do realizacji celów strategicznych firmy.  Rebranding będzie dotyczył wszystkich naszych produktów i będzie  sukcesywnie realizowany przez cały 2024 rok.

SENSUM MARE to polska marka kosmetyków naturalnych tworzonych w duchu  clean beauty założona w 2017 r. przez Macieja Tęsiorowskiego i Łukasza Kołodziejka. Jako pierwsza, polska, naturalna marka swoje DNA  zbudowała w oparciu o wyjątkowe składniki pochodzenia morskiego  i oceanicznego. Z czasem portfolio marki poszerzyło się o linię kremów BB, linię do ciała, kultowe SPF’y czy profesjonalną linię ALGOPRO. Dziś SENSUM MARE  to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm kosmetycznych na  polskim rynku oraz niekwestionowany love brand tysięcy kobiet. Produkty marki  stanowią naturalny wybór w codziennej pielęgnacji kobiet, które oczekują od kosmetyków wysokiej jakości naturalnych składników aktywnych,  zaawansowanych receptur i przede wszystkim skutecznego, widocznego  działania.

Zobacz także: Makijaż na wiosnę 2024. Co będzie modne? To będą makijażowe trendy

Sensum Mare

i

Autor: materiały prasowe, Materiały prasowe Sensum Mare

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki