Sensum Mare

i

Autor: materiały prasowe Sensum Mare

Strefa beauty

Polska marka SENSUM MARE przedstawia nową identyfikację wizualną

Po 6 latach działalności na rynku beauty, SENSUM MARE wprowadziło unowocześnioną identyfikację wizualną. Marka kosmetyczna wychodzi naprzeciw obecnym trendom w designie oraz wciąż zmieniającym się wymaganiom Klientów. Odświeżony logotyp czy nowe projekty opakowań kultowych kosmetyków – to tylko początek rebrandingu zaplanowanego na najbliższy rok.

Nowa identyfikacja wizualna SENSUM MARE

SENSUM MARE zaprezentowało nową identyfikację wizualną już w zeszłym roku  przy okazji launchu serum z peptydami i ceramidami z linii ALGOPRO. Również  maska pod oczy oraz krem do rąk, które premierę miały w listopadzie 2023  zaprojektowane zostały w nowym designie. Styczeń nowego roku przyniósł  odświeżoną wersję serum z witaminą C. Wszystkie zmiany podyktowane  są wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu oraz nowymi  potrzebami Klientów. SENSUM MARE już teraz jest jedną z najbardziej  dynamicznie rozwijających się marek kosmetycznych na polskim rynku.

Rebranding ma nie tylko umocnić tę pozycję, ale również stać się punktem  wyjścia do realizacji dalszych celów strategicznych firmy. -  Od samego początku powstania SENSUM MARE chcieliśmy, aby nasza  identyfikacja wizualna była nowoczesna, premium i zgodna  z najnowszymi trendami. W 2023 roku zdecydowaliśmy się na rebranding przy okazji premier nowości. Rebranding jest ewolucją nie rewolucją, choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy  wygląd. Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych Klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku jak również podążania  i kreowania rynkowych trendów - mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel  marki SENSUM MARE.

Jak dodaje Łukasz Kołodziejek, drugi współzałożyciel marki: W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy nowe opakowanie naszego kultowego już produktu serum ALGOPRO C. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną  zaprojektowane zostały również ostatnie premierowe produkty - serum  ALGOPRO PEPTYDY, serum ALGOPRO CERAMIDY, maska pod oczy  ALGOMASK oraz krem do rąk ALGOBODY. To pierwszy rebranding od momentu założenia marki. Niespodzianką dla naszych Klientów będzie to,  że w tym roku zaprezentujemy kolejne, odmienione opakowania kosmetyków.  To dla nas kluczowa kwestia do realizacji celów strategicznych firmy.  Rebranding będzie dotyczył wszystkich naszych produktów i będzie  sukcesywnie realizowany przez cały 2024 rok.

SENSUM MARE to polska marka kosmetyków naturalnych tworzonych w duchu  clean beauty założona w 2017 r. przez Macieja Tęsiorowskiego i Łukasza Kołodziejka. Jako pierwsza, polska, naturalna marka swoje DNA  zbudowała w oparciu o wyjątkowe składniki pochodzenia morskiego  i oceanicznego. Z czasem portfolio marki poszerzyło się o linię kremów BB, linię do ciała, kultowe SPF’y czy profesjonalną linię ALGOPRO. Dziś SENSUM MARE  to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm kosmetycznych na  polskim rynku oraz niekwestionowany love brand tysięcy kobiet. Produkty marki  stanowią naturalny wybór w codziennej pielęgnacji kobiet, które oczekują od kosmetyków wysokiej jakości naturalnych składników aktywnych,  zaawansowanych receptur i przede wszystkim skutecznego, widocznego  działania.

Zobacz także: Makijaż na wiosnę 2024. Co będzie modne? To będą makijażowe trendy

Sensum Mare

i

Autor: materiały prasowe Sensum Mare
Zimowa dieta bocianów specjalna na mrozy

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają