- Rok 2023 zaczęliśmy z rozpędem i utrzymaliśmy trend wzrostowy w Q1, co bardzo nas cieszy i dodaje nam przysłowiowego wiatru w żagle. Zaczynaliśmy w 2017 roku od dwóch produktów, teraz mamy ich 27, z czego aż 11 wprowadziliśmy w zeszłym roku. Poszerzyliśmy portfolio o linię do ciała ALGOBODY, która została bardzo ciepło przyjęta przez klientki. Nasz kultowy krem BB zyskał dwa nowe odcienie. Na 5-te urodziny marki, w listopadzie, premierę miała nowa linia ALGOPRO z retinalem i witaminą C - produkty zgodne z aktualnymi trendami pielęgnacyjnymi i bardzo mocno wyczekiwane przez rynek – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki SENSUM MARE.
O rozwoju marki świadczą nie tylko pozytywne trendy w sprzedaży, czy rosnące portfolio produktów, ale także powiększanie zespołu. Od maja do SENSUM MARE nastanowisku Marketing & PR Manager dołącza Maria Fus, która zdobywała swoje bogate doświadczenie marketingowe pracując dla marek modowych i lifestyle’owych.
SENSUM MARE nie tylko wyznacza kosmetyczne trendy i tworzy jedne z najbardziej pożądanych kosmetyków na rynku. Stawia również wysoko poprzeczkę w zakresiekomunikacji marki budując świat estetyki na najwyższym, światowym poziomie.
Po raz drugi marka SENSUM MARE została partnerem warsztatów fotograficznomotywacyjnych, prowadzonych przez jedną z najbardziej rozchwytywanych polskichfotografek – Martę Wojtal, która tworzy sesje zdjęciowe i okładki dla największych wydawnictw oraz marek.
Jak mówi Maciej Tęsiorowski – współzałożyciel marki:
"Jest dla nas niezwykle ważne aby na każdym etapie tworzenia SENSUM MARE pracować z najlepszymi, dlatego również w tym roku zostaliśmy partnerem warsztatów. Mamy pełne zaufanie do Marty Wojtal, która jest wybitną fotografką, jej poczucie estetyki jest spójne z naszym. Sesje zdjęciowe to praca kilkudziesięciu osób, najlepszych modelek, osób zajmujących się make’upem, scenografią, stylistów".