Giovanna Engelbert, globalna dyrektor kreatywna Swarovski, we współpracy z Browne'em stworzyła zapierającą dech w piersiach kolumnową suknię trompe-l'œil, która na nowo zdefiniowała iluzję krawiecką, wyglądającą jak idealnie skrojony płaszcz nałożony na koszulową sukienkę i krawat, ale w całości wykonany z kryształów Swarovskiego.
Ręcznie wykonany z ponad 3500 precyzyjnie ciętych ośmiokątnych kryształów w kolorach srebrzystej nocy, czerni i bieli, ten element couture został skrupulatnie złożony w ciągu dwóch tygodni przez rzemieślników w paryskim atelier, stanowiąc przykład niezrównanego savoir-faire Swarovskiego.
Kultowe kryształy Millenia marki Swarovski ozdobiły również serię stylizacji na wybiegu, w tym wełniane płaszcze haftowane śmiało płynącymi łańcuchami ośmiokątnych kryształów Millenia, spódnicę z wyhaftowanym ptakiem sroki w całości wykonanym z kryształu oraz wełnianą kurtkę w kratę ozdobioną kryształowymi zawieszkami w kolorach domu Thoma Browne'a - czerwonym, białym i niebieskim.

i

i

i

i