Kerastase

i

Autor: materiał prasowy Kerastase

POWER TALKS by KÉRASTASE wraz z Sukcesem Pisanym Szminką rozpoczyna walkę z brakiem pewności siebie wśród kobiet

Polki istotnie częściej od Polaków doceniają wartość posiadania i budowania pewności siebie, jednak znacznie rzadziej od mężczyzn przypisują sobie cechy uznawane za pasujące do osoby pewnej siebie, takie jak wiara we własne możliwości czy akceptacja samej siebie. Rzadziej również postrzegają się jako osoby pewne co przekłada się na ich życie codzienne i zawodowe. Więcej niż połowa kobiet rezygnuje z działania lub podejmowania decyzji z powodu braku pewności siebie.

Kérastase, wiodąca marka profesjonalnych kosmetyków do luksusowej pielęgnacji włosów, w partnerstwie z Sukcesem Pisanym Szminką – marką, która od lat wspiera rozwój silnych, niezależnych kobiet – rozpoczyna program mentoringu dla kobiet, które chcą wzmocnić swoją pewność siebie. W ramach międzynarodowego programu Power Talks opartego na trzech filarach – mentoringu, szkoleniach i szerzeniu wiedzy oraz inspiracji – odbędą się między innymi warsztaty, których celem jest pomoc młodym kobietom w zyskaniu większej pewności siebie, rozwijaniu umiejętności pomocnych w budowaniu kariery, tworzenie ważnych sieci i wreszcie dodawanie odwagi uczestniczkom. Wprowadzona początkowo w USA inicjatywa zyskuje wymiar ogólnoświatowy, aby więcej młodych kobiet miało odwagę określić, czym jest dla nich sukces i osiągnąć go na własnych zasadach.

Ten przeznaczony dla kobiet i realizowany przez kobiety program umożliwia uczestniczkom wzmocnienie pewności siebie, budowanie kapitału społecznego i skorzystanie z doświadczenia mentorek, a jednocześnie pokonanie kluczowych barier związanych z pewnością siebie.

Początek współpracy nad projektem, a tym samym inauguracje programu w Polsce wyznaczają dwa inspirujące spotkania na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i Sopocie. Dla 4 najbardziej zaangażowanych uczestniczek przewidziane są wyjątkowe sesje mentoringowe ze ekspertkami w formule 1:1, które pomogą im wzmocnić pewność siebie – szczególnie w kontekście odnalezienia się na rynku pracy.

„Wspierając programy mentoringu kierowane przez kobiety do kobiet realizujemy nasz cel jakim jest walka z brakiem pewności siebie i dawanie jej młodym kobietom, aby mogły osiągnąć swój wymarzony sukces. (…) Inwestowanie w organizacje non-profit na całym globie, które dążą z nami do wspólnego celu, to dla nas ważny krok, który pomoże nam budować potencjał kobiet i wzmacniać ich znaczenie na świecie.” – mówi Rosa Carriço, Globalna Dyrektor Marki Kérastase.

Kérastase, wraz z Sukcesem Pisanym Szminką oraz badaczkami z Socjolożki.pl, przeprowadziło lokalnie badanie mające na celu sprawdzenie, jak polskie społeczeństwo, a w szczególności Polki, postrzegają siebie w kontekście pewności siebie i jej wpływu na ich codzienne funkcjonowanie. Niestety, jedynie 45% Polek ma wiarę własnych możliwości, ale aż 79% kobiet przyznało, że bycie pewną siebie jest dla nich istotne. Co więcej, 68% badanych uważa, że jest to cecha, którą można wypracować. Z badań wyraźnie wynika także, że za pewne siebie znacznie rzadziej postrzegają się osoby młodsze w wieku 18-24 lat, czyli te, które wchodzą dopiero na rynek pracy. Co więcej, niemal 60 % Polek zdarza się rezygnować co jakiś czas z podejmowania decyzji i działań, ze względu na bark pewności siebie. Taka postawa znacznie częściej dotyczy młodych kobiet (18- 34 lat), które dopiero rozpoczynają swoje dorosłe życie w kontekście zawodowym i rodzinnym.

Kérastase wraz z Sukcesem Pisanym Szminką wychodzą na przeciw potrzebom kobiet, które coraz większą wagę przykładają do wartości budowania pewności siebie. To ważne nie tylko w kontekście wchodzenia na rynek pracy czy relacji stricte biznesowych. Znające swoją wartość, pewne siebie kobiety mogą wywierać istotny wpływ na swoje otoczenie i całe społeczeństwo – poprzez relacje, które pielęgnują, biznesy, które zakładają lub wartości, jakie wnoszą w każdej dziedzinie swojej działalności. Uczestniczki warsztatów Power Talks będą miały możliwość zdobycia narzędzi do pracy nad wiarą we własne możliwości, umiejętnością wyrażania własnego zdania i poczuciem własnej wartości, co razem zasadniczo wpływa na pewność siebie.

Program Power Talks to nie tylko spotkania warsztatowe dla szerokiej grupy kobiet oraz sesje mentoringowe dla najbardziej aktywnych uczestniczek. W ramach partnerstwa z Sukcesem Pisanym Szminką powstały materiały inspiracyjne oraz video edukacyjne dostępne dla szerokiego grona odbiorczyń.

Kérastase

i

Autor: materiał prasowy Kérastase
Kérastase

i

Autor: materiał prasowy Kérastase

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki