Mali pomocnicy świętego Mikołaja nie mogą się doczekać Gwiazdki. Pieką pierniczki, pakują prezenty, ubierają choinkę. Do wspólnej zabawy zapraszają rodziców, bo przecież w Święta każdy może znów poczuć się dzieckiem. Atmosferę Gwiazdki – beztroski, radości i spontanu – doskonale oddaje kampania CCC „Czas, by być razem”. Sesja pozwala przenieść się do świata fantazji znanego najmłodszym widzom z bajek Disneya.
Na zdjęciach z sesji wykorzystano przeskalowane dekoracje – ogromne bombki, łańcuchy i prezenty. Wielobarwne motywy świąteczne komponują się z butami z kolekcji CCC, która powstała we współpracy z Disneyem. Lakierowane martensy, sneakersy zapinane na wygodne rzepy, trampki sięgające kostki – o tych butach dzieciaki marzą na zimę.Głównym bohaterem kolekcji jest oczywiście Myszka Miki. Idol wymyślony przez Walta Disneya prawie sto lat temu, pojawił się na butach zdobionych dodatkowo wzorem w panterkę, zeberkę albo groszki. Mali fashioniści mogą też wybrać buty z ukochaną Mikiego, Myszką Minnie. Spodobają im się również różowe trapery z kotkiem z animacji „Aryskotraci” z 1970 roku. Te kultowe postaci rozbudzają wyobraźnię kolejnych pokoleń dzieci na całym świecie. Łączą ponad podziałami, bo kochają je wszyscy, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania i upodobań. Oprócz charakterystycznych motywów z bajek, buty dla dzieci są też zdobione słodkimi detalami: kolorowymi sznurówkami, kokardkami i odblaskowymi panelami. Również ceny butów w tej kolekcji zachwycają, koszty jednej pary to około stu złotych.