CREATE NEXT
Kampania Create Next to przede wszystkim zachęcanie młodych talentów do pielęgnowania swojej kreatywności. Każdy dzień przynosi nowe możliwości oraz daje pole do działania. W tej kampanii Converse motywuje do tego poprzez walkę z rutyną i łamanie schematów, ponieważ to pozwala na prawdziwe poczucie bycia sobą. Niezależność i podążanie własnymi ścieżkami sprawia, że można dostrzec więcej, a to zachęca do tworzenia nowego.
HACK THE RHYTHM
Hack the Rhythm to hasło będące dopełnieniem kampanii Create Next. To zdecydowane podkreślenie wyjścia poza schematy, łamanie stereotypów i zmiany otaczającej rzeczywistości. Converse postanowił zmienić rutynę dnia i sprawić, że jesienno-zimowy czas nabierze ciekawszych barw. Hasło ma zachęcać do totalnej swobody w tworzeniu nowego rytmu do melodii, która już dawno się osłuchała. To nie jest tylko akcja reklamowa, to manifest kreatywności, podkreślający wartość wyrazistości, oryginalności i odwagę w eksperymentowaniu. Hack the Rhythm zachęca młodych ludzi do eksplorowania, niezależności. Hasło ma skłonić również do zatroszczenia się o siebie w tym przepełnionym szarością czasie. Środkiem wyrazu jest nie tylko unikalny wygląd butów i ubioru, ale również cały styl życia. Marka daje swobodę, by tworzyć własny rytm, od modowego ekspresjonizmu, nagięcia codziennych przyzwyczajeń aż po eksperymenty ze sztuką.
Zobacz także: Masz takie znamię na twarzy? To wyjątkowa oznaka ponadprzeciętnych osób. Czeka Cię wielkie bogactwo i dostatnie życie
Akcja Hack The Rhythm kierowana jest przede wszystkim do kobiet oraz dziewczyn. Chcą działać i eksperymentować, ale w ustrukturyzowanym świecie i w pędzącej rzeczywistości bywa trudno odnaleźć prawdziwą wersję siebie. Converse, wie, że to kobiety są liderkami zmian, dlatego na heroski zostały wybrane osoby nieprzypadkowe- Alicja Kozłowska oraz Wiktoria Maciuk. Alicja (@alice.kozlow) to artystka sztuki tekstylnej, która każdemu przedmiotowi nadaje nowe znaczenie. Natomiast Wiki (@god.wifi) jest uosobieniem nowego poziomu multidyscyplinarności - tworzy muzykę, wideo, fotografie, a do tego jest DJ i odnosi duże sukcesy w sporcie. Wsparciem i podkreśleniem działań wokół sloganu będzie wsparcie ambasadora Converse - Janusza Walczuka, który jest absolutnym wulkanem kreatywności. Dopełni on całą akcję premierą klipu do swojego najnowszego utworu – „Efekty uboczny (Create Next)”.
CONVERSE TO MARKA NA CAŁY ROK!
W tym sezonie Converse pokazuje piękno niekonwencjonalności, skupiając się na produktach ocieplanych i wodoodpornych. Buty tej marki zazwyczaj kojarzą się z letnią beztroską i festiwalami. Teraz zabłysną w wydaniu jesienno-zimowym! Modele CTAS City Trek oraz CTAS Lugged 2.0 zostały tak zaprojektowane, aby idealnie sprawdzić się podczas dni wypełnionych deszczem oraz niskimi temperaturami. Wykonane ze skóry, z wysoką cholewką i na masywnej podeszwie z bieżnikiem, który zapewnia wygodę oraz dodaje stylu. Ma elementy inspirowane modą outdoorową i wspinaczkową, takie jak haczyki na sznurowadła. Świetnym uzupełnieniem tych butów będą też ubrania z kolekcji zimowej, które podobnie jak buty, pozwolą poczuć prawdziwe ciepło i komfort.
Nawiązując do głównego motywu nadawanego przez markę, przesunięcie focusu na modele wodoodporne to swoiste hackowanie stereotypów i skojarzeń. Converse jednoznacznie stawia w tym sezonie na innowacje, przewrotny humor i kreatywny splendor.