Szkła inne niż wszystkie
Nowa linia Ray-Ban Reverse została zaprojektowana z myślą o dynamicznym stylu życia. Wyróżniają się innowacyjnymi, odwróconymi soczewkami, które nadają awangardowy, modny wygląd. Dzięki rewolucyjnej technologii projektowania i produkcji, szkła są perfekcyjnie dopasowane do twarzy, zapewniając komfort noszenia i wyjątkową estetykę. Okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban Reverse to nie tylko modny dodatek, ale także pełna ochrona przed promieniowaniem UV. Doskonale sprawdzą się w zestawieniu z casualowymi, codziennymi stylizacjami, jak i eleganckimi strojami.
Zobacz także: Mother of Pearl: siła, piękno i więź kobiecego macierzyństwa w nowej kampanii TOUS na Dzień Matki
W kolekcji można znaleźć m.in. kultowe Aviatory w odświeżonej, „zakrzywionej” wersji. Dostępne są w różnych wersjach kolorystycznych, m.in. zielone szkła w złotych oprawkach, szare lustrzanki w czarnych oprawkach czy ciemnoniebieskie w oprawkach rose gold. Dwa modele są sygnowane autografem ambasadora, którym jest amerykański kompozytor i wokalista Lenny Kravitz. Z kolei Ray-Ban Reverse Wayfarer zachwycają grubymi oprawami wykonanymi z acetatu, w równie szerokiej jak Aviatory gamie kolorystycznej. Choć najbardziej wyróżnia się model z zielonymi oprawkami – dostępny wyłącznie w Vision Express.
W obu modelach występują soczewki typu „washed”, które nadają okularom charakter vintage. To autorski projekt Ray-Ban, dzięki któremu trudno pomylić tę markę z inną marką optyczną.
Event pop-up w Warszawie
Oficjalna premiera kolekcji miała miejsce 16 maja 2024 roku podczas eventu pop-up w salonie Vision Express warszawskich Złotych Tarasach. Wśród gości pojawili się dziennikarze oraz znani influencerzy związani ze światem mody i lifestyle’u.
Wszystkie modele okularów przeciwsłonecznych z kolekcji Ray-Ban Reverse dostępne są w Polsce wyłącznie w salonach Vision Express.