Akcja kampanii reklamowej rozgrywa się wśród malowniczych ulic z widokiem na klify i głęboki błękit Morza Śródziemnego. Radość delektowania się słońcem, latem i kolorami została uchwycona na zdjęciach w charakterystycznym stylu vintage.
Kampanię autorstwa ukraińskiego duetu Vicoolya & Saida nadzorował Paul Marciano – Chief Creative Officer marki GUESS. Zdjęcia przenoszą nas do wakacyjnego świata imprez nad basenem i beztroskich, popołudniowych spacerów pięknymi uliczkami wyspy.
Zobacz także: Imiona dla dziewczynek popularne w 2022. TOP 10 imion żeńskich w Polsce
Od dżinsów i topów po spódnice i sukienki – to stylizacje wprost stworzone dla kobiety GUESS. Wiosenne propozycje w stylu retro wynurzają się z oceanu zwiewnych i lejących materiałów, fasonów typu klepsydra, egzotycznych kwiatów, geometrycznych wzorów, wyrazistych szlachetnych tkanin i kuszących kolorów. Charakterystyczny styl mężczyzny GUESS stworzy garderoba pełna jasnych spodni i chinosów, koszul w żywych kolorach z wakacyjnymi grafikami i stylowych garniturów.
Chief Creative Officer marki GUESS, Paul Marciano, mówi: „W nowej kampanii chciałem odtworzyć uczucia, które wzbudza we mnie stare kino – uchwycić klimat Dolce Vita. Czerpałem inspirację ze stylu najważniejszych gwiazd filmowych, takich jak: Brigitte Bardot, Marilyn Monroe i Sophii Loren. Myślę, że Vicoolya & Saida doskonale oddają nastrój i wizję, które widziałem oczyma wyobraźni. Capri jest niesamowicie piękną wyspą. Wielką przyjemnością było pracować tam z zespołem nad naszą nową kampanią”.
Nowa kampania GUESS wiosna 2023 pojawi się w najważniejszych magazynach modowych i lifestyle. Będzie także widoczna na kampaniach outdoorowych, w Internecie, w sklepach oraz mediach społecznościowych i na oficjalnej stronie internetowej GUESS.