Marka Dada oferuje klientom przyjazne środowisku i cenione przez rodziców pieluchy oraz pieluchomajtki, będąc numerem 1 w Polsce, jako najczęściej wybierana marka pieluch*. Teraz przyszedł czas na rozwój kolejnych kategorii produktowych. Zarówno Biedronka, jak i Dada, od wielu lat starają się być blisko rodzin i towarzyszyć im w najważniejszych momentach. Dlatego w pierwszej odsłonie kolekcji Dada, Biedronka wprowadza do oferty ubranka dla niemowląt oraz kocyki, które są dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Asortyment produktów będzie regularnie poszerzany, aby odpowiedzieć na potrzeby wszystkich rodziców.
Zobacz także: Promocje CCC, że wyjdziecie z siebie. Taniej się nie da. Najlepsze buty na ten sezon za mniej niż 100 zł
W trosce o bezpieczeństwo dzieci, a także dbając o najwyższą jakość oferowanych produktów, Biedronka do współpracy przy tworzeniu ubranek i gadżetów zaprosiła polskie mamy.
- Wiemy, że produkty marki Dada są cenione przez rodziców za dobrą jakość oraz bezpieczeństwo dla skóry dzieci i są pierwszym wyborem wielu rodzin. Dlatego zależało nam na tym, aby pierwsza kolekcja ubranek marki Dada spełniała wszystkie wymagania rodziców. Mamy biorące udział w procesie tworzenia produktów Dada miały realny wpływ nie tylko na jakość materiałów, ale również na design czy kolorystykę. Mogły też decydować o najmniejszych szczegółach, takich jak wykończenia ubranek, które mają ogromny wpływ na komfort maluchów - mówi Paulina Zając, dyrektor kategorii w sieci sklepów Biedronka
Najwyższa jakość potwierdzona certyfikatami
Jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów to priorytet dla marki Dada i sieci Biedronka. Przed wprowadzeniem produktów na półki, ubranka i akcesoria dla dzieci przeszły długi proces jakościowy, z myślą o ochronie skóry dziecka. Każdy z oferowanych produktów posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz certyfikat Oeko Tex® Standard 100, który jest jednym z wiodących znaków bezpieczeństwa chemicznego wyrobów. Ubranka dodatkowo posiadają certyfikat Intertek® potwierdzający najwyższa jakość i produkcję kontrolowaną.W skład kolekcji Dada wejdą ubranka w różnych kolorach, wzorach i rozmiarach, wykonane w 100 proc. z bawełny oraz dwustronne kocyki. Oferta obejmuje: body (23,97 zł/ 3 szt.), kocyki (29,99 zł/szt.) oraz pajacyki (29,98 zł/szt.). Asortyment będzie stale rozwijany o kolejne ubranka oraz akcesoria dla dzieci i rodziców.
Najnowsza oferta Dada dostępna jest we wszystkich sklepach sieci Biedronka w Polsce, aż do wyczerpania zapasów. Dla członków Dada Club, zapisanych w programie do 24 kwietnia, Biedronka przewidziała specjalne oferty z produktami Dada. W dniach od 25 kwietnia do 1 maja klubowicze mogą skorzystać z promocji 2+1 gratis. W promocji udział bierze body niemowlęce 3-pak, pajac niemowlęcy 2-pak oraz kocyk niemowlęcy dwustronny. Zniżka jest przypisana do karty Moja Biedronka.