TEILOR, międzynarodowa marka biżuterii luksusowej łączy siły z wyjątkową agencją

Każda opowieść ma swój początek. Historia TEILOR rozpoczęła się w 1998. Od tego czasu marka urosła do rangi międzynarodowej i dziś posiada ponad 60 butików w całej Europie oraz imponujące portfolio luksusowej biżuterii z diamentami.

TEILOR

i

Autor: Materiały prasowe/ Materiały prasowe TEILOR

Aby dotrzeć ze swoim przekazem i przedstawić swoje kolekcje szerszej publiczności w Polsce, wraz z początkiem kwietnia marka nawiązała współpracę z agencjąPret-a-Porter PR. Wspólnym celem jest dalsze umacnianie pozycji TEILOR jako biżuteryjnej marki premium na polskim rynku.

Mariusz Wlazły opowiada o zakończeniu kariery

TEILOR posiada dziś 6 salonów sprzedaży w prestiżowych lokalizacjach w Polsce. 3 z nich znajdują się w Warszawie (Galeria Mokotów, Arkadia i Złote Tarasy), 2 w Poznaniu (Stary Browar, Posnania) i 1 we Wrocławiu (Wroclavia). Marka napędzana ponadczasowym designem i wybitnym kunsztem jej twórców, od dnia debiutu na naszym rynku w 2021 roku, konsekwentnie ugruntowuje swoją pozycję wśród polskich klientów. Salony TEILOR prezentują szeroki wybór wyjątkowej biżuterii z diamentami i kamieniami szlachetnymi, doskonale wpisującymi się w światowe trendy.

Zobacz także: Tak spędzisz idealny urlop. Polacy potrzebują tego, by wypocząć

Każdy element biżuterii z kolekcji TEILOR wykonywany jest z 14 lub 18-karatowego złota lub platyny i posiada certyfikat gwarancyjny. W portfolio marki znajdują się wyroby jubilerskie z diamentami, m.in. klasyfikowanymi przez najbardziej prestiżowe instytuty potwierdzające autentyczność brylantów: De Beers Institute of Diamonds lub GIA - Gemological Institute of America. Dzięki temu klienci mogą dokonać zakupu kamieni, które są w pełni transparentne pod względem swojego pochodzenia. 

TEILOR

i

Autor: Materiały prasowe/ Materiały prasowe TEILOR
TEILOR

i

Autor: Materiały prasowe/ Materiały prasowe TEILOR

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki