GUESS JEANS i Nicolai Marciano ogłaszają piłkarza Trenta Alexandra-Arnolda drugim ambasadorem marki, tuż przed jego udziałem w Mistrzostwach Europy 2024. Nowa odsłona kalifornijskiej marki lifestyle'owej - GUESS JEANS, prezentuje serię talentów, symbolizujących przyszłe pokolenie, napędzane świeżą, współczesną wizją, stanowiącą integralną część tożsamości GUESS JEANS.
Zawodnik Liverpool F.C., grający również w reprezentacji Anglii, wystąpił w kampanii u boku pierwszej ogłoszonej ambasadorki GUESS JEANS, brytyjskiej aktorki i modelki Iris Law. Zdjęcia do sesji wykonał Rafael Pavarotti. Trent i Iris zostali uwiecznieni w minimalistycznej scenerii, prezentując kluczowe elementy z inauguracyjnej kolekcji. Zakorzeniona w denimie marka GUESS JEANS nawiązuje do istoty amerykańskiego stylu, który jest sercem dziedzictwa firmy.
Nowi ambasadorzy ucieleśniają nowoczesną ewolucję brandu, opartą na czterdziestoletniej tradycji. GUESS JEANS wyznacza kierunek rozwoju amerykańskiej branży mody jeansowej na kolejne cztery dekady.
GUESS JEANS, wprowadzając na rynek nową technologię przetwarzania materiału, odnosi się do swojej pozycji lidera w dziedzinie odzieży jeansowej. GUESS AIRWASHTM to nowoczesna, zrównoważona alternatywa dla stone washingu – techniki, którą bracia Marciano wprowadzili do świata mody w 1981 roku. Nowa metoda pozwala zminimalizować ilość zużytej w procesie wody, zastępując ją w dużej mierze pęcherzykami powietrza. Praktyka eliminuje również konieczność stosowania kamieni pumeksowych i znacząco zmniejsza wykorzystanie energii. Rewolucyjna technologia GUESS AIRWASHTM na nowo definiuje i udoskonala modę Zachodniego Wybrzeża. Stworzona we współpracy z firmą Jeanologia, wieloletnim partnerem GUESS, pozostaje wyłączną własnością marki na długi czas.
Oferta GUESS JEANS obejmuje kompletną garderobę, z produktami stworzonymi za pomocą technologii AIRWASHTM w roli głównej. Kolekcja debiutuje z ośmioma wariantami efektu sprania, obecnymi na spodniach, koszulach i kurtkach jeansowych. Spodnie dostępne są w trzech fasonach dla kobiet (skinny, mom jeans, proste ze średnim stanem) i czterech dla mężczyzn (skinny, slim, straight, relaxed). Inaugurująca linia przedstawia nowoczesną interpretację kultowych wzorów GUESS z lat 80. i 90. Znajdziemy tu klasyczne elementy, takie jak t-shirty, bluzy z kapturem, bomberki i puchowe kurtki w nowej, udoskonalonej odsłonie, stworzone w duchu charakterystycznego, kalifornijskiego luzu, który tak zachwycił braci Marciano po ich przybyciu do Stanów Zjednoczonych w 1978 roku.
Zobacz także: Przepiękne perfumy na lato! Ten zapach kojarzy się z tajemnicą i uwielbieniem
Ubrania, zmodernizowane pod względem kroju, ozdobione zostały graficznymi, archiwalnymi emblematami i nasycone kulturowymi oraz subkulturowymi skojarzeniami, będącymi synonimem GUESS. Znajdziemy tu nawiązania do czarno-białych kampanii z lat 80. oraz do kultury hip-hopowej, która wywarła wpływ na markę na początku lat 90-tych. Wszystkie elementy kolekcji wykonane zostały z materiałów organicznych lub pochodzących z recyklingu, prezentując współczesne podejście marki, skoncentrowane na zrównoważonej produkcji i autentycznej modzie. W latach 80. XX wieku firma GUESS uczyniła jeans modnym. W latach 20. XI wieku GUESS JEANS czyni go zrównoważonym. Ubrania z nowej kolekcji dostępne będą w przystępnych cenach. Spodnie jeansowe kosztować będą 89,00 EUR.
Podejście marki znajduje swoje odzwierciedlenie w perspektywie pokoleniowej. Nicolai Marciano - Creative Director w GUESS JEANS, urodzony w 1996 roku, swoje młodzieńcze lata spędził na szkoleniu w rodzinnej firmie pod okiem swojego ojca, Paula Marciano. W 2016 roku zainicjował współpracę z artystą A$AP Rockym. GUESS JEANS jest pierwszym komercyjnym projektem Nicolaia Marciano w jego szerszej roli, jako Chief New Business Development Officer GUESS. 42 lata po spopularyzowaniu przez markę metody stone washingu, nowa, oparta na innowacyjnej technologii linia, wprowadza GUESS JEANS w erę zrównoważonego rozwoju.
Marka zaprezentowała się już podczas immersyjnego pokazu na Pitti Uomo w styczniu 2024, odbyła się także oficjalna premiera kampanii z udziałem Iris Law oraz otwarcie pierwszego europejskiego sklepu w Amsterdamie. GUESS JEANS rozpoczęła swoją globalną ekspansję i wkrótce otwarte zostaną kolejne sklepy. Salony zaprezentują innowacyjny koncept wnętrz, stworzony przez Nicolaia Marciano, a inspirowany kalifornijskim krajobrazem.
Debiutancka kolekcja GUESS JEANS na lato 2024 dostępna jest na stronie internetowej www.guessjeans.com oraz w pierwszym flagowym sklepie w Amsterdamie.