rajstopy

i

Autor: Pixaby Znana polska marka na skraju UPADŁOŚCI. Jej zamknięcie to ogromny cios zwłaszcza dla kobiet

Tym razem przegięli? "Martwa" kobieta reklamuje rajstopy. SZOKUJĄCY pomysł

2021-04-02 12:26

Reklamy czasem bawią lub wywołują poczucie żenady, a czasem szokują i skłaniają do refleksji. Popularny producent rajstop marka Adrian po raz kolejny zdecydował się na kontrowersyjną reklamę swoich produktów. W mediach społecznościowych od kilku dni pojawią się zdjęcia szokujących bilbordów ze przedstawiające martwą kobietę "reklamującą" rajstopy. Reklama od razu wywołała kontrowersje, dla jednych jest to przegięcie, a drudzy uważają, że firma w ten sposób zwraca uwagę na wiele problemów społecznych, jak przemoc domowa i depresja. Zobacz reklamę, która od kilku dni wywołuje takie poruszenie.

To nie pierwszy raz kiedy firma Adrian wywołuje kontrowersje swoją reklamą, słyną oni z odważnych, często szokujących kampanii reklamowych. Jedni uważają, że taki rodzaj marketingu jest niedopuszczalny i szkodliwy, inni zaś są zdania, że marka świadomie porusza trudne tematy i jest to dowód na społeczne zaangażowanie się firmy. Wcześniej marka do współpracy zapraszała między innymi, poruszającą się na wózku inwalidzkim wokalistę Monikę Kuszyńską czy zmagającą się z uzależnieniem od alkoholu była modelkę Ilonę Felicjańską. Ta ostatnio wzięła udział w kampanii okraszonej hasłem "uzależniona, ale nie gorsza". Zdecydowanie jednak największe kontrowersje wywołały bilbordy kobiety leżącej przy grobie i podpisane "spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Reklama ta spotkała się z wieloma negatywnymi komentarzami i zdaniem wielu osób była już przegięciem. Właścicielka firmy Małgorzata Rosołowska-Pomorska przyznała wówczas w rozmowie z "Gazetą Wyborczą", że akcja ta miała skłonić do refleksji, jednak została odebrana inaczej. Jak widać na przykładzie ich ostatniej kampanii marka nie zamierza rezygnować z szokujących reklam. Tym razem na bilbordach pojawiły się zdjęcia martwej kobiety w kałuży krwi podpisane hasłem "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał" co może, że tym razem firma zdecydowała się poruszyć problem przemocy domowej dziejącej się za zamkniętymi drzwiami. 

Express Biedrzyckiej - Artur Dziambor: Nie pajacujcie, noście maski

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki