Ponad 2 miliardy pobrań i 689 milionów użytkowników - TikTok jest najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową w historii, a zdanie jego użytkowników na temat produktów i urządzeń stało się “być albo nie być” dla wielu marek w branży kosmetycznej. “Skintuzjaści”, bo taki przydomek zyskali wielibiciele pielęgnacji na Tik-Toku, śledzą swoich ulubionych influencerów na platformie, żeby jako pierwsi poznać urodowe triki i nie przegapić urządzeń, które w danym momencie są najbardziej na topie.
- Z pewnością możemy się zgodzić, że nie potrzebujemy Tesli, bo nie można jej Modelowi 3 odmówić chociażby najwyższej jakości, najnowocześniejszej technologii i seksownego eleganckiego designu. Wiemy, że każdy samochód będzie nas woził z punktu A do punktu B, jednak dla nas w FOREO, jak i pozostałych innowatorów, chodzi nie tylko o łamanie zasad i przeciwstawianie się schematom obowiązującym w naszych branżach, ale o niesamowitą podróż jaka nas wiedzie nas w drodze do celu. W przypadku FOREO postanowiliśmy połączyć źródło energii wielokrotnego ładowania i szaloną trwałość produktu, a to, co otrzymaliśmy to TESLA pielęgnacji skóry. Łączy nas jedna wspólna cecha - jako marki napędzamy całą kategorię naszej branży. Dosłownie masowo - wyjaśnia Boris Trupcević, FOREO CEO.
O produktach marki Foreo przeczytasz tutaj.
Marka założona przez Filipa Sedica, istnieje na rynku od 8 lat, a znana jest przede wszystkim dzięki swoim 3 innowacyjnym urządzeniom jakimi są: LUNA 3, UFO 2 and BEAR. Mogą wydawać się urocze i słodkie, ale są to potężne urządzenia przenośne, które zapewnią dawkę uderzenia nowoczesnej technologii i składników aktywnych niezbędnych dla naszej skóry, a to wszystko w zaledwie 6 minut. Ostatnie badania firmy pokazują, że produkty FOREO działają bez zarzutu nawet po 8 latach użytkowania i nadal wyglądają tak pięknie i nieskazitelnie jak nowe egzemplarze, z szaloną żywotnością baterii. Oznacza to, że te inteligentne urządzenia do pielęgnacji skóry zaoszczędzą nam czasu, ale także pieniądze, ponieważ tak długoterminowa inwestycja w skórę oraz samopoczucie sprawi, że będziemy czuć się młodo oraz pewni siebie.