W kolekcji znajdziemy duże, pojemne torby i mocne buty, które łączą ze sobą miejski charakter i wygodę. Bestsellerowa Bowling Bag powraca w powiększonej wersji, która zadowoli wszystkich miłośników dużych toreb. Równie przyciągające wzrok są przeskalowane shoppery z miękkiej skóry, które stały się nowym symbolem współczesnego oversize. Wśród nowości znajdziemy także mniejsze modele – eleganckie torebki o geometrycznych kształtach, wprowadzające harmonijną równowagę między stylem a prostotą. Całość dopełniają buty z okuciami, łączące pazur kowbojek i biker boots.
Nowa kolekcja MAKO stawia na personalizację – z unikalnymi charmsami zdobionymi naturalnymi perłami, by każdy mógł nadać swoim dodatkom indywidualny charakter. Bag charms będą dostępne w różnych kształtach i można będzie spersonalizować je swoimi inicjałami. Wśród modeli szczególnie wyróżniają się te z brązowego zamszu – czekoladowa torebka już stała się hitem tego sezonu.
Wszystkie modele z kolekcji (Un)Official zostały stworzone z najwyższej jakości materiałów, z dbałością o detal. Dzięki przemyślanym połączeniom minimalistycznej estetyki i modnych akcentów projekty MAKO stanowią idealną równowagę między tym, co ponadczasowe, a tym, co aktualne. Styl marki, choć wyrafinowany, jest równocześnie uniwersalny, gotowy na każdy dzień, bez względu na okazję.
Kampania towarzysząca kolekcji, podkreśla jej wyjątkowy charakter poprzez modernistyczne, minimalistyczne kadry. Inspirowana ikonami nowojorskiego stylu estetyka, oddaje surowość dużych metropolii, a proponowane fasony nabierają świeżości. To uchwycenie wielkomiejskiego ducha, który jest jednocześnie klasyczny i współczesny oraz pełen kontrastów, staje się propozycją, jak nosić kolekcję.
Campaign Credits:
- zdjęcia: Borys Synak
- modelka: Otalia Bolore / The Wonders Stockholm
- stylizacje: Olivia Kijo
- hair/MUA: Kasia Olkowska
- set design: Agata Dydak, Karolina Sadłoń
- asystenci foto: Mateusz Skraba, Adam Rutkowski
- video: Piotr Dębski
- retouch: Magdalena Baran